armin Skrivet 2 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Okej jag vet inte vad jag tror. Vill inte hoppas på för mycket så man blir besviken eller något. Saker som skulle vara ballt att se: Krashar Mer bilar Någon som dör Explotioner (Vi har ju sett en tidigare, men vill se en bättre) Kanske några saker man kan använda, fallskärm t.ex. (om man nu kan) Flygplan hade inte heller vart så dumt Tror inte man kommer få se in game, dom har väll inte visat det i dom andra trailersarna till dom tidigare spelen? Kommer inte på något mer just nu. Längtar längtar längtar! Det blir inga flygplan rockstar har sagt det själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Vad jag allra helst vill se är nog en 60 minuters trailer. Fram med popcorn och Jolt bara mysa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The-Proffs Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Det blir inga flygplan rockstar har sagt det själva Nej men helikoptrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Suger kukk att landsbyggd inte kommer att finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Suger kukk att landsbyggd inte kommer att finnas. Sög Vice City kuk, nej! hade Vice City landsbyggd, nej.. säker på att rockstar kommer göra spelvärlden bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Tror inte man kommer få se in game, dom har väll inte visat det i dom andra trailersarna till dom tidigare spelen? perhaps here thing will be different :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 de e bra att dom inte visar för mycket och jag är så jävla glad att gta blev försenad.Om gta inte hade blivit försenad hade jag r4dan varvat det . GOD BLESS ROCKSTAR GAMES and playstation.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 de e bra att dom inte visar för mycket och jag är så jävla glad att gta blev försenad.Om gta inte hade blivit försenad hade jag r4dan varvat det . GOD BLESS ROCKSTAR GAMES and playstation.3 Huh? Är det bra att det blev försenat, för att du skulle ha klarat ut det redan? Du kommer att klara ut det lika snabbt, bara ett halvår senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Huh? Är det bra att det blev försenat, för att du skulle ha klarat ut det redan? Du kommer att klara ut det lika snabbt, bara ett halvår senare. a men du förstår inte vad jag menar . plus det blir bättre för R* också för nu är det fler som har playstation.3 efter prissänkningen så dom kommer att sälja mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Fastställt releasedatum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Fastställt releasedatum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Mm Vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 4 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 YEAYYYYY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Sög Vice City kuk, nej! hade Vice City landsbyggd, nej.. säker på att rockstar kommer göra spelvärlden bra Jag sa att det suger kukk att landsbyggden inte finns med, inte att Vice City gör det. Sa heller aldrig att VC hade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 (redigerad) Hoppas ju självklart på en lite längre trailer. Den första var endast 50 sekunder lång om man räknar bort när de visade loggorna och den andra trailern var inte mycket längre. Hoppas på en 90 sekunders trailer, hade suttit fint. Fler saker jag önskar se i trailern är en bilkrasch, när Niko skjuter med ett vapen sedd ur spelarens vinkel, bilder på Liberty Citys nattliv, några snygga bilar hade varit kul, hur folk beter sig och mycket annat. Väntar med spänning på tredje trailern och självklart spelet. Redigerad 5 december, 2007 av Rasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts