Ante_freeman Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Den enda som jag tror jag ska åka på är nog Peace & Love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Interpol till Arvika. Jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Ryktas åt att jag ska till hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Ryktas åt att jag ska till [acronym="Hultsfred - Hultenius LOLOLOL!"]hultan. Vad ska ni göra då? Banna medlemmar på forumet hela dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Vad ska ni göra då? Banna medlemmar på forumet hela dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Vad ska ni göra då? Banna medlemmar på forumet hela dagen? Är du avundsjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Är du avundsjuk? Nja, har tackat nej dom senaste 3 åren när polarna åkt. Krockar med DH, vilket är billgare och närmare. Sen är dom som åker lite fel sällskap för mig, orkar inte med dom i mer än några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Nja, har tackat nej dom senaste 3 åren när polarna åkt. Krockar med DH, vilket är billgare och närmare. Sen är dom som åker lite fel sällskap för mig, orkar inte med dom i mer än några timmar. När är DH då? (Eller Hultsfred... just to stay ontopic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Hultsfred har bandsläpp imorgon klockan 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 När är DH då? (Eller Hultsfred... just to stay ontopic) HULTSFRED 08... ...kommer att arrangeras 12-13-14 juni 2008. DreamHack Summer 2008 - Vi syns 14-17 juni! Detta är i år, och visst. I år krockar det inte, men man åker inte från event till event utan att dö en liten bit på insidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Rage Against The Machine till Hultsfred. Redigerad 12 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Rage Against The Machine till Hultsfred. Nej lol, du skojar? Edit: du skojar inte, jesus tittyfucking christ! Det lär ju sälja slut ganska fort nu. Ska man köpa sig en biljett kanske...... Redigerad 12 februari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Nej lol, du skojar? Edit: du skojar inte, jesus tittyfucking christ! Det lär ju sälja slut ganska fort nu. Ska man köpa sig en biljett kanske...... Gör det! Själv har jag redan min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 ...och N.E.R.D till Way Out West. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Rage Against The Machine till Hultsfred. Vi ses där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 P&L är väl klart iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Just det, förresten så har jag ansökt om funktionärsjobb på Peace&Love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 ...och N.E.R.D till Way Out West. Hade ju hoppats stenhårt på en konsert med dom i sthlm, dom lär väl komma hit också. Annars så är Rage en jävligt tung bokning, men det ryktas om en arena turne med dom i höst/vinter så hoppas dom kommer till sthlm då, för att dom lär ju spela den 14:e, samma dag som Foo Fighters, och det finns inget som får mig att missa Grohls headbangade och skrikande röst. WTAI borde ha bandsläpp snart, dom har ju lovat 4-5 stora band till och 2 av dom som jag kunde tänka mig har ju nu blivit bokade till andra ställen, ska bli intressant och se vad dom kan få ihop nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Rockparty har bud ute på två Hawaii-stora amerikanska rockband.. detta kan bli så sjukt grymt, tänk The Killers och Modest Mouse. Eller The Strokes!! Men jag är nog lite för opmistisk. Redigerad 13 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Rockparty har bud ute på två Hawaii-stora amerikanska rockband.. detta kan bli så sjukt grymt, tänk The Killers och Modest Mouse. Eller The Strokes!! Men jag är nog lite för opmistisk. The Killers var för dyra, det sa dom redan innan dom första banden var klara, Modest Mouse är nog inte "Hawaii-stora", Pampas och det är knappt (tror jag iaf). Bad Religion är klara för West Coast Riot i Göteborg och i samma stad fast på en annan festival, Metaltown så är Cavalera Conspiracy klara (fd Sepultura). Annars så är ja fortfarande piss off på att N*E*R*D spelar i Göteborg, bäst för dom att dom kommer hit också, åker inte till Göteborg för att se dom. [youtube-old]8jYB9lL93fM[/youtube-old] Röj när dom spelar, Pharrell är cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts