Tweak Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 wayoutwest.se ligger nere just nu, vilket borde betyda att släppet är nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Fett pepp på Emmaboda nu. Många härifrån som ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Fett pepp på Emmaboda nu. Många härifrån som ska dit? Jag, KalleR och P-C. Hmm. Way out West har inte "släppt" något men under Klara Artister ligger massa nya artister utan artistbeskrivningar. Bland dem finns Adam Tensta, Dj Timbuktu och Chords. Och Petter, som inte verkar vara klubb. Vafan. Hela klubbsläppet: Petter firar 10 år A Place To Bury Strangers (US) Adam Tensta Hederos/Hellberg The Night Marchers (US) Ikons Kool DJ Dust I Are Droid A Human (UK) Park Hotell Chords DJ Timbuktu Scott Matthew Wildbirds & Peacedrums All Out Dubstep (UK/S) Health (US) Redigerad 28 juli, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Lil' Kim och Kelis till WoW. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Note to self: Myggmedel! Fy i helvete vad myggen jävlas med en. Pepp som fan nu iallafall. Knäckebröd, riskakor, mjukost och ravioli inhandlat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Lil' Kim och Kelis till WoW. Haha. Kan tänka mig att dom bokningarna har lite med att NERD är där också. Är fortfarande lite kluven om jag ska åka, har några dagar på mig att tänka över det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Alltså, jag ska upp om tre timmar. Min buss går om fyra timmar. Jag har ingen alkohol whatsoever. Jag har inget tält. Jag har en väska som rymmer ungefär 2 par kalsonger, solkräm och en t-shirt. Resan kommer ta evigheter och kostar en förmögenhet. Nästan inga jag känner ska dit. Jag har inget trangakök och knappt några pengar till mat. Jag är hungrig. Jag är trött. Vart tog peppen vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Jag har inget trangakök och knappt några pengar till mat. Det är ändå eldförbud, så hårt att man inte ens får använda stormkök. Systembolag finns i emmaboda. Du klarar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) Nu ringde en av mina bästa vänner och berättade att han ska sälja langos på festivalen. Lång, brunhårig kille med hiphopstil, om ni ska köpa någon gång ;D Redigerad 30 juli, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Nu ringde en av mina bästa vänner och berättade att han ska sälja langos på festivalen. Lång, brunhårig kille med hiphopstil, om ni ska köpa någon gång ;D Gula vagnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Gula vagnen? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Blir det grupprunk med GTAsajtarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Emmaboda sålde 3600 biljetter förra året, i år är det slutsålt med 5000 sålda. Åker om två timmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Enligt mina hemliga källor går det hett till på Emmaboda. P-C och KalleR gillar tydligen varandras tungkyssar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Enligt mina hemliga källor går det hett till på Emmaboda. P-C och KalleR gillar tydligen varandras tungkyssar Hahaha stämmer. Nu fattar jag vad han svamlade om när han sa att han sett till så hela gtasajten vet. Försökte även lämna in en ihoptejpad P-C till upphittade-saker-båset. De ville inte ha honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Försökte även lämna in en ihoptejpad P-C till upphittade-saker-båset. De ville inte ha honom Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Emmaboda var helt galet jävla underbart mysigt bäst. Det var roligare än Hultsfred. Fy fasen vad jag inte ville åka hem imorse, sista natten spenderades med världshistoriens sötaste tjej som tog studenten från min skola i år och jag har seriöst övervägt under hela ettan att gå fram till henne i skolan när jag sett henne där och säga att hon är den sötaste tjejen jag någonsin sett för att jag tycker hon förtjänar. Vi kysstes första gången under The Whitest Boy Alive som var helt underbara och sedan låg vi vakna hela natten och såg solen gå upp. Nu kommer jag aldrig träffa henne igen, och om jag gör det kommer det bara bli helt fel. Jag känner mig kär. Slagsmålsklubben som gästades av Erlend, var nog näst bäst, och trea Justice. Alla var det 10/10-spelningar. Glädjen, dansen, Frej, stagedivingen och allt på SMK var så sjukt bra. Markus Krunegård var jättebra och Whitest Boy Alive bäst. Det var de banden jag verkligen såg, stämningen och folket på campingen var alldeles för rolig för att se något annat än måstena. Bästa någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Emmaboda var helt galet jävla underbart mysigt bäst. Det var roligare än Hultsfred. Fy fasen vad jag inte ville åka hem imorse, sista natten spenderades med världshistoriens sötaste tjej som tog studenten från min skola i år och jag har seriöst övervägt under hela ettan att gå fram till henne i skolan när jag sett henne där och säga att hon är den sötaste tjejen jag någonsin sett för att jag tycker hon förtjänar. Vi kysstes första gången under The Whitest Boy Alive som var helt underbara och sedan låg vi vakna hela natten och såg solen gå upp. Nu kommer jag aldrig träffa henne igen, och om jag gör det kommer det bara bli helt fel. Jag känner mig kär. Slagsmålsklubben som gästades av Erlend, var nog näst bäst, och trea Justice. Alla var det 10/10-spelningar. Glädjen, dansen, Frej, stagedivingen och allt på SMK var så sjukt bra. Markus Krunegård var jättebra och Whitest Boy Alive bäst. Det var de banden jag verkligen såg, stämningen och folket på campingen var alldeles för rolig för att se något annat än måstena. Bästa någonsin. Vart hade ni ert camp? Stötte ju bara på dig en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Vart hade ni ert camp? Stötte ju bara på dig en gång. Vi bodde precis vid Skogen-scenen. Så nära man fick bo, liksom. Var bodde du? Och var bodde P-C? Känns som man borde sprungit in i varandra oftare, ändå. Såg inte P-C alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Vi bodde precis vid Skogen-scenen. Så nära man fick bo, liksom. Var bodde du? Och var bodde P-C? Känns som man borde sprungit in i varandra oftare, ändå. Såg inte P-C alls. Vi bodde långt borta i hästhagendelen, var en bit att gå. Om du såg en egensnickrad pool, eller senare stomen av den så var det där vi bodde. P-C bodde i campet "Jasså du, då ska man bli farsa" eller vad det nu hette, precis vid stora scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts