P-C Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 (redigerad) Hoppas du har köpt biljett nu! P-C: är du på? Vårt gang åker upp imorgon förmiddag iaf, en liten mysig biltur på sisådär 60 mil... Jag har biljett osv. och kommer fram på onsdag vid 16-snåret. Allt jag vet är att jag ska bo i stora campen så ni får väl orientera er efter det "Mitt camp" kommer dock bestå av +40 pers. Redigerad 30 juni, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Jag har biljett osv. och kommer fram på onsdag vid 16-snåret. Allt jag vet är att jag ska bo i stora campen så ni får väl orientera er efter det "Mitt camp" kommer dock bestå av +40 pers. +40, som i ålder, eller antal människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 +40, som i ålder, eller antal människor? Tror han menade +40 pers(oner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 I morse körde jag, precis som i fjol, ett gäng galningar till flygplatsen varifrån de sen fortsatte till Danmark och Roskildefestivalen och det blir högst antagligen det närmaste JAG kommer en festival i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 "Mitt camp" kommer dock bestå av +40 pers. Oj! I morse körde jag, precis som i fjol, ett gäng galningar till flygplatsen varifrån de sen fortsatte till Danmark och Roskildefestivalen och det blir högst antagligen det närmaste JAG kommer en festival i år. Enligt mina beräkningar är inte det så nära alls http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/smartass.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Nu åker jag mot Arvika! Och efter det ska jag till stugan så jag kommer vara internetlös nu i två veckor.... Hejdå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Stereophonics och Blood Red Shoes till Pukkelpop. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Stereophonics och Blood Red Shoes till Pukkelpop. . Om du inte har någon att åka med och har massa pengar över så ställer jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Jag hittade en bild på Tweak från Hultsfred på Rockfoto.nu! http://www.rockfoto.nu/artists/Omr%C3%A5de...14/photos/50159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Jag hittade en bild på Tweak från Hultsfred på Rockfoto.nu! http://www.rockfoto.nu/artists/Omr%C3%A5de...14/photos/50159 Haha, den hade jag inte sett själv! Rock Band var... konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Ingen hittar ju mig. Jag skakade till och med hand med Axel och han fattade inte att det var jag. Dålig stil guys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Ingen hittar ju mig. Jag skakade till och med hand med Axel och han fattade inte att det var jag. Dålig stil guys Träffade inte jag dig också, samtidigt som jag träffade Tweak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Träffade inte jag dig också, samtidigt som jag träffade Tweak? Minns du att någon presenterade sig som Umberto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) Minns du att någon presenterade sig som Umberto? Haha, ja! - Hej! Umberto. - He.. Nähe?! - Nej. Vinnie . Redigerad 3 juli, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) Oj! Enligt mina beräkningar är inte det så nära alls http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/smartass.gif Njae, du har väl rätt. Jag utvecklar definitionen till "det närmaste jag kommer 'festivalmänniskor' och festivalkänsla" den här sommaren. Haha, ja! - Hej! Umberto. - He.. Nähe?! - Nej. Vinnie . Haha! Vafan.. :P Redigerad 3 juli, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Känns lite skämmigt! Bor 3 mil utanför Arvika, men ska inte på festivalen! Har inte råd i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 (redigerad) Tillbaka från Arvika nu. Det var väl mestadels trevligt men vädret var en riktig jävla pina. När det inte var stekande sol så spöregnade och stormade det. Dagarna sniglade sig fram men kvällarna blev typ vin, vin, spelning, vin, öl, brass, spelning, spelning, vin, vin, brass, spelning, öl, vin och slutligen ett stort svart hål. Banden jag såg blev Hot Chip, Familjen, Yelle, Adam Tensta, Loop Troop, Emil Jensen och Behemoth. Hot Chip var helt fucking otroligt. Fick träffa Dude och Axel också, wowo. Redigerad 6 juli, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 (redigerad) Ingen hittar ju mig. Jag skakade till och med hand med Axel och han fattade inte att det var jag. Dålig stil guys Känner mig som en åsna nu, men det var trevligt att träffa dig! Skrattade när jag såg dig i kameran i högra hörnet när jag fotade de två söta tjejerna från Stockholm Tillbaka från Arvika nu. Det var väl mestadels trevligt men vädret var en riktig jävla pina. När det inte var stekande sol så spöregnade och stormade det. Dagarna sniglade sig fram men kvällarna blev typ vin, vin, spelning, vin, öl, brass, spelning, spelning, vin, vin, brass, spelning, öl, vin och slutligen ett stort svart hål. Banden jag såg blev Hot Chip, Familjen, Yelle, Adam Tensta, Loop Troop, Emil Jensen och Behemoth. Hot Chip var helt fucking otroligt. Fick träffa Dude och Axel också, wowo. Three and a half when we met the first time, a thing I can't remember but I know it anyhow! Tack för duetten och festivalen, det var kul att träffa dig och Olle edit: högra hörnet var det visst Redigerad 6 juli, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Three and a half when we met the first time, a thing I can't remember but I know it anyhow! Tack för duetten och festivalen, det var kul att träffa dig och Olle Ao, duetten var väldigt mysig men dina camppolare såg mindre roade ut. Hoppas förresten inte jag och mina vänner skrämde dig sista dagen.. heh .. det var ju trots allt sista dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Ao, duetten var väldigt mysig men dina camppolare såg mindre roade ut. Hoppas förresten inte jag och mina vänner skrämde dig sista dagen.. heh .. det var ju trots allt sista dagen! Don't mind them, de är bara inte vana vid festivaler, eller Laakso för den delen. Och verkligen inte, att trasha camp är alltid roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts