GTApimpfoolife Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Jag funderar, men vet inte vilken dag, det är ju bara två band eller nått sånt som spelar första dagen, dom andra den andra dagen, är sugen på se Duffy. Skulle inte Band of Horses dit också? Isåfall tycker jag du ska se dom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Skulle inte Band of Horses dit också? Isåfall tycker jag du ska se dom med. Tror Band of Horses faktiskt är anledningen till att det är en tvådagarsfestival i år (inte för att det hade något att göra med något, men ja, kul kuriosa.. ). Redigerad 18 juni, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 BILJETTER 2-dagarsbiljetten kostar 680 kr + 20 kr serviceavgift. (740:- i dörren) Onsdagsbiljetten kostar 580 kr + 20 kr serviceavgift. (640:- i dörren) Yeah, Buffy spelar på onsdagen. Band of Horses på tisdagen. Hela schemat går att läsa här, också. Skulle inte Band of Horses dit också? Isåfall tycker jag du ska se dom med. Jo, såg att dom spelade första dagen, väldigt sent, men ändå, vill ju ogärna missa The Brian Jonestown Massacre igen, det blir nog ett besök, måste se till att byta med någon på jobbet först bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 Verkar som jag ska på Way out West! Inget jag planerat själv, dock. Min farbror och hans sambo ska ha sitt första barn i sommar, lagom innan festivalen. Så av en slump (?) planerade mina föräldrar in en tripp till GBG de dagarna för att bl.a. hälsa på nytillskottet i släkten och göra lite annat kul. Så WOW kom såklart in bland idéerna, och om mina föräldrar betalar biljett/pass så kikar jag gärna in. Kanske man stöter på några forumiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 (redigerad) MGMT-Kids Oracular Spectacular är ju bra! Tack Jakob edit: Oj, det här är inte "Musiktips". on topic, då - Yay, jag ska se MGMT! Redigerad 19 juni, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 WTAI var grymt har hela historien nerskriven på min blogg, titta gärna in! grabbhalva.blogspot.com Här står jag och R2 och chillar vid telia tältet och glor på füssball, trevligt trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 (redigerad) WTAI var grymt har hela historien nerskriven på min blogg, titta gärna in! grabbhalva.blogspot.com Här står jag och R2 och chillar vid telia tältet och glor på füssball, trevligt trevligt Men NIGGER please, 4 MB stor bild på BEFFO! Redigerad 19 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Men NIGGER please, 4 MB stor bild på BEFFO! Räcker det inte med tumnageln eller måste du ha kontaktlinser för att se fram till glasögonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Räcker det inte med tumnageln eller måste du ha kontaktlinser för att se fram till glasögonen? Måste du vara ett tekniskt missfoster som inte fattar att komprimera bilder till lämplig storlek på Internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Måste du vara ett tekniskt missfoster som inte fattar att komprimera bilder till lämplig storlek på Internet? Måste du vara en gnällspik, blev du ledsen när jag stal 20 sekunder från ditt liv? Men förlåt så mycket o du store att jag inte komprimerade bilden till ditt behag. Förlåt förlåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Men vafaan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Men vafaan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Metaltownbiljetter bokade! Sen blir det Way Out West i augusti också. Fin musiksommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 OT: That's it. Jag lämnar forumet. Tack för mig. Hmm. Var han seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Någon som har ett trevligt looptroop / promoe minne å dela med sig av? Det blir nog fan höjdpunkten på p&l, trots afasi å filthy. Ska försöka stå längst fram på allt jag ser, förutom inflames, inge trevliga minnen från när motorhead lirade ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 If you not take it easy im gonna buttfuck you, ask Norway. Josh Homme. Här är anledningen, i Sthlm var han ironisk iaf. [youtube-old]IfZm32tpWY8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 OT: Hmm. Var han seriös? Nej då, han är på semester i Italien bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Jag åker till Arvika! Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Jag åker till Arvika! Tror jag. Gör det, och ha forumträff med mig och P-C! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Gör det, och ha forumträff med mig och P-C! Du hade mig vid 'Gör'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts