Kiedis Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Inte så mycket med festivaler, men men. Jag var inne på ticnet 15 minuter före 9 och skulle boka biljetter till Kent i e-tuna. Det slutar med att det är slutsålt på 12 minuter. Alltså, herregud. Fick du biljett då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Fick du biljett då? Nej. Jag var cirka 2-3 minuter ifrån att få. Ändå var jag inloggad 10-15 minuter före 9. Det stog att jag var i kö i 15 minuter. Ändrade till 10 minuter. Ändrade till 5 minuter. Efter ungefär halva tiden av att det stog att jag var i kö i 5 minuter slutade det uppdateras och jag blev hur glad som helst. Kommer det upp att allt är fullt. Blev så hemskt ledsen. Jag har dock lagt två bud på blocket och får hoppas på det. Annars vet jag inte. Var massa från min klass som fick biljetter så det var ju inte roligt att se hur glada dom blev. Ursäkta för min dåliga formulering, är lite trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Om Way Out West kör i år igen och linupen blir minst lika bra som förra året åker jag nog dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Nej. Jag var cirka 2-3 minuter ifrån att få. Ändå var jag inloggad 10-15 minuter före 9. Det stog att jag var i kö i 15 minuter. Ändrade till 10 minuter. Ändrade till 5 minuter. Efter ungefär halva tiden av att det stog att jag var i kö i 5 minuter slutade det uppdateras och jag blev hur glad som helst. Kommer det upp att allt är fullt. Blev så hemskt ledsen. Jag har dock lagt två bud på blocket och får hoppas på det. Annars vet jag inte. Var massa från min klass som fick biljetter så det var ju inte roligt att se hur glada dom blev. Ursäkta för min dåliga formulering, är lite trött. Ett tips nästa gång du ska boka biljetter via ticnet, ring dom istället, dom slänger ut alla som är inne på sidan innan 9:00 för att alla ska få en lika chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Ett tips nästa gång du ska boka biljetter via ticnet, ring dom istället, dom slänger ut alla som är inne på sidan innan 9:00 för att alla ska få en lika chans. Okej, tack så mycket för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Lite mini-info såhär på kvällskvistenThe Go! Team är klara för Arvikafestivalen, och är alltså det andra bandet som de släpper i år.75 000 biljetter finns till salu till Roskildefestivalen, och går att köpa via deras hemsida. Det finns tre typer av biljetter; biljett+camping, biljett+camping+uppsatt standardtält, och biljett+camping+uppsatt 'deluxe'tält. Vad det senare innebär vet jag inte.Runt 170 band kommer att spela på Roskilde nästa årUnder oktober månad kunde man rösta på Roskildes hemsida vilka band man ville skulle gästa festivalen. Radiohead var 'at the very top of the list'.Sweden Rock Festival har fått tillskott med nya band. Däribland min brors, H.e.a.t. Redigerad 4 december, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag har dem! (klicka för större bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Mycket snack om konserter här i festivaltråden. Så nämner väl att jag förmodligen kommer se Smashing Pumpkins i vår. Kent har jag för övrigt sett en gång, gratis. Inget jag uppskattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Mycket snack om konserter här i festivaltråden. Så nämner väl att jag förmodligen kommer se Smashing Pumpkins i vår. Kent har jag för övrigt sett en gång, gratis. Inget jag uppskattade. Hmm.. Sant, tråden kanske borde ändra namn till "Festivaler och Konserter", eller är det för stor skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Ska förmodligen, eller förhoppningsvis, till Sweden Rock Festival nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 (redigerad) Hmm.. Sant, tråden kanske borde ändra namn till "Festivaler och Konserter", eller är det för stor skillnad? Nej, vore ganska petigt att göra en 'Konserter'-tråd, och 'Appappapp'-a alla som sätter stortån över linjen. Bra idé! Redigerad 5 december, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Hum humm... Efter snacket om åldersgränsen när Band of Horses skulle lira kom jag och tänka på en sak. Släpper dom in en om man går med vuxet sällskap? Min pappa erbjöd sig att följa med om det skulle funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Piteå dansar och ler... typ, det blir varenda sommar. Kanske något annat med om det dyker upp något vettigt band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 För mig blir det självklart Sweden Rock i år igen, samt eventuellt även Arvika! SWR blir grymt jävla kul! Bästa festivalen, lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Åh, yes, yes, yes. Då är jag arton. http://www.lastfm.se/event/440148 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Såg Porcupine Tree ganska nyss, och hade biljetter till Explosions In the Sky, men de jävlarna ställde in, big buhu. Har Band of Horses-biljetter i mars, men ska kanske inte gå. Vilken konsert hade du biljetter till? Den där gången på södra teatern i maj 2007 eller? Hade också biljetter, blev så sjukt ledsen. Funderar på att gå nu när de ska dit, men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Vilken konsert hade du biljetter till? Den där gången på södra teatern i maj 2007 eller? Hade också biljetter, blev så sjukt ledsen. Funderar på att gå nu när de ska dit, men jag vet inte. Japp, kägelbanan. Ja, att få tillbaka biljettpengarna var liksom inte nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 Piteå dansar och ler... typ, det blir varenda sommar. Kanske något annat med om det dyker upp något vettigt band Piteå super och spyr, heter det. Jag vill till Sweden Rock Festival, men kan nog förmodligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Piteå super och spyr, heter det. Jag vill till Sweden Rock Festival, men kan nog förmodligen inte. Bara fjortisar som klunkar i sig mer än vad om tror sig klara av ju. ): Var på Neverstores konsert där i somras, och stötte på några fjortistjejer som sitter mot en vägg och 'peppar' varandra, "Kom igen Maja du kan! Halsa öljäveln nurå!!!" typ... Brukar faktiskt vara bra folk där (Snubbarna på YouTube som bråkar över att någon heilade är väl ett undantag, menmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag undrar vad Rockparty kommer att göra för att få Hultsfred att gå med plus i år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts