eliizar Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Då är det spikat! Jag åker på Where the action is (W.T.A.I). Någon forumit som vill hooka upp bara pm:a så får ni mobil nr. Detta kommer bli grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Då är det spikat! Jag åker på Where the action is (W.T.A.I). Någon forumit som vill hooka upp bara pm:a så får ni mobil nr. Detta kommer bli grymt! Jag ska med största sannoliket dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Så jäkla taggad på Arvika! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Så jäkla taggad på Arvika! <3 Då ses vi där (kanske). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Åker nog dit jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Missade visst Futureheads; kommer nog försöka plåta dom, stanna så länge jag kan, och gå vidare till Paramore när det börjar dra ihop sig (inte för musikens skull, jag har aldrig hört dom tbh, men sångerskan är väldigt söt). Hade gärna gått på Courteneers, men Familjen går före (tihi), då en annan snubbe ska fota Courteneers, och jag tar Familjen. The Hives vore väldigt kul att se, men jag har iofs sett dem två gånger, och ser verkligen fram emot att fota Rufus. Vore f.ö. kul att ses någon dag! Åh, den här tråden gör en så jäkla pepp! Absolut, vore jättetrevligt att ses. På festivalfronten fick jag hem 10-12 Emmaboda-affischer idag som jag ska sätta upp på min skola och i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Åh, den här tråden gör en så jäkla pepp! Absolut, vore jättetrevligt att ses. På festivalfronten fick jag hem 10-12 Emmaboda-affischer idag som jag ska sätta upp på min skola och i stan. Jag vill också! Jag kommer nog få se Hives själv, om inte min bror ska se någon annan just då. Det skulle se lagom fult ut att stå ensam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Då ses vi där (kanske). På tal om att ses så kom jag nyss på att jag såg dig på förra årets (?) Hultsfred. Du var inne i nå försäljningstält och glodde. Kortis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Går allt som planerat blir det P&L för mig i sommar. Sagolik lineup; ser mest fram emot CSS och Sex Pistols. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Den 14 juni äger sommarens hetaste endagsfestival rum, Where The Action Is. Självklart måste man värma upp för denna strålande fest. Så man inte sträcker sig. Detta gör vi dagen innan på Debaser Medis och på scen har vi radat upp Valient Thorr, La Puma och I Are Droid. Samma dag kommer man även kunna underlätta för sig själv genom att byta in sin biljett mot armband. Detta kan du göra mellan 12.00 och 20.00 på Debaser Medis. Då kommer du in mycket snabbare på festivaldagen sen. De 400 första som bytt in sin festivalbiljett mot armband kommer in gratis på denna strålande uppvärmningsfest. P.S. Ikväll den 3 juni har vi även en liten försmak på O-Baren i Stockholm. Där vi kommer att peppa och festa. DJ's Mando Diao & Fox spelar bra skivor och alla är välkomna! Festen öppnar klockan 19 och håller på till 02 Låter skoj, ska jag nog gå på, hoppas takterrassen är öppen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) Arvikabiljett köpt! eliizar: 1.85 Men du borde ju kommit fram och ropat wazzzaaaaaap! Hur är Arvikafestivalen jämfört med Hultsfred? Redigerad 4 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 eliizar: 1.85 Men du borde ju kommit fram och ropat wazzzaaaaaap! Jo det borde jag ha gjort med du såg upptagen ut att kolla in merch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Ladytron till Emmaboda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Bob Hund (S) The Duke Spirit (UK) Queen Ifrica (JAM) Alla till Roskilde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 (redigerad) Ikväll blir det att umgås och sprida glädje med vänner i Söderhamn. På köpet får jag se Adam Tensta, Amanda Jenssen och Hardcore Superstar. Slå det! (Gratis ofc.) Redigerad 5 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Ladytron till Emmaboda Har du lyssnat något på dem? Är de bra? De är headliners ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Har du lyssnat något på dem? Är de bra? De är headliners ju. Jag har aldrig orkat lyssna in mig på dem, men de är absolut bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Jag har aldrig orkat lyssna in mig på dem, men de är absolut bra. Fint! Då lyssnar jag in mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Går allt som planerat blir det P&L för mig i sommar. Sagolik lineup; ser mest fram emot CSS och Sex Pistols. m, jag med. sex pistols är inget å ha dock =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 m, jag med. sex pistols är inget å ha dock =/ Sex Pistols är allt att ha. Holidays in the fucking sun alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts