Jump to content

Festivaler '08

AngryAxel
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 604
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Missade visst Futureheads; kommer nog försöka plåta dom, stanna så länge jag kan, och gå vidare till Paramore när det börjar dra ihop sig (inte för musikens skull, jag har aldrig hört dom tbh, men sångerskan är väldigt söt). Hade gärna gått på Courteneers, men Familjen går före (tihi), då en annan snubbe ska fota Courteneers, och jag tar Familjen. The Hives vore väldigt kul att se, men jag har iofs sett dem två gånger, och ser verkligen fram emot att fota Rufus. Vore f.ö. kul att ses någon dag! <_<

Åh, den här tråden gör en så jäkla pepp! Absolut, vore jättetrevligt att ses. :ermm: På festivalfronten fick jag hem 10-12 Emmaboda-affischer idag som jag ska sätta upp på min skola och i stan. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, den här tråden gör en så jäkla pepp! Absolut, vore jättetrevligt att ses. <_< På festivalfronten fick jag hem 10-12 Emmaboda-affischer idag som jag ska sätta upp på min skola och i stan. :ermm:

Jag vill också! Jag kommer nog få se Hives själv, om inte min bror ska se någon annan just då. Det skulle se lagom fult ut att stå ensam..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den 14 juni äger sommarens hetaste endagsfestival rum, Where The Action Is. Självklart måste man värma upp för denna strålande fest. Så man inte sträcker sig. Detta gör vi dagen innan på Debaser Medis och på scen har vi radat upp Valient Thorr, La Puma och I Are Droid. Samma dag kommer man även kunna underlätta för sig själv genom att byta in sin biljett mot armband. Detta kan du göra mellan 12.00 och 20.00 på Debaser Medis. Då kommer du in mycket snabbare på festivaldagen sen. De 400 första som bytt in sin festivalbiljett mot armband kommer in gratis på denna strålande uppvärmningsfest.

P.S. Ikväll den 3 juni har vi även en liten försmak på O-Baren i Stockholm. Där vi kommer att peppa och festa. DJ's Mando Diao & Fox spelar bra skivor och alla är välkomna! Festen öppnar klockan 19 och håller på till 02

Låter skoj, ska jag nog gå på, hoppas takterrassen är öppen då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor