Tweak Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 P&L biljett klar De ska tydligen ha lagt bud på Bob Dylan. Vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 The Fratellis och Stereophonics spelar båda på Rock Am Ring 8 juni. Båda har sedan luckor i sina turnéer till den 20 juni någonting. Kan WTAI ha knipit dem, tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Moneybrother, Sabaton, Jonas Game och Afasi & Filthy kommer till PDOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 sitter och lyssar på Loveless och vill SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gärna åka till Roskilde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Popaganda återuppstår i år, på Eriksdalsbadet i Stockholm, 29-30 augusti. Helgpass (två dagar): 475 kr + serviceavgift Endagspass: 260 kr + serviceavgift Fyra band bokade/annonserade hittills: SEBASTIEN TELLIER (FR) BONDE DO ROLE (BR) SHOUT OUT LOUDS (S) JOEL ALME (S) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Sabaton till PDOL. Härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 (redigerad) The Courteeners till Hultsfred. Så jävla rätt bokat. Alla brittiska grejer känns jävligt intressant. - ROBYN - LOOPTROOP ROCKERS - LYKKE LI - FAMILJEN - BIFFY CLYRO [uK] - DISCO ENSEMBLE [uK] - THE SHORTWAVE SET [uK] - THE COURTEENERS [uK] - iLiKETRAiNS [uK] Redigerad 22 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 The Courteeners är en bra bokning, överlag så var det inget man köper en tre dagars biljett till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 The Courteeners är en bra bokning, överlag så var det inget man köper en tre dagars biljett till. Nä, de körde ett litet släpp bara. Looptroop och Robyn är till Pampas men resten är till de mindre scenerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Nä, de körde ett litet släpp bara. Looptroop och Robyn är till Pampas men resten är till de mindre scenerna. Perfekta artister för pampas, kommer bli galet bra båda två tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Perfekta artister för pampas, kommer bli galet bra båda två tror jag. Annars känns Pampas rätt svag i år, dock har jag hur mycket som helst jag ville se på de mindre scenerna. Blev det en torsdagsbiljett för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Way Out West släpper Broder Daniel. Stort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Way Out West släpper Broder Daniel. Stort! Vad fan, Anders är ju död, ska dom fortsätta lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Vad fan, Anders är ju död, ska dom fortsätta lira? Det är en hyllning till honom, alltså. Skulle så jävla gärna sett dem på Hultsfred alltså, får se om jag kanske åker till WoW i år. Håkan Hellström ska inte vara med, dock är han ju bokad till WoW så att han skulle synas på scen känns inte alltför otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Och jag är för tillfället helt gaaaalet sugen på att dra till Arvika för att få se The Kooks. Kan inte finnas mycket som är så mycket sommar som dom, och jag viiiiiiiiiill seeeeeee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 Och jag är för tillfället helt gaaaalet sugen på att dra till Arvika för att få se The Kooks. Kan inte finnas mycket som är så mycket sommar som dom, och jag viiiiiiiiiill seeeeeee! Mm, samma här. Blir med stor säkerhet Arvika i år, och eventuellt någon till svensk. P&L/Emmaboda, typ. The Wombats, liksom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2008 (redigerad) Mm, samma här. Blir med stor säkerhet Arvika i år, och eventuellt någon till svensk. P&L/Emmaboda, typ. The Wombats, liksom! P&L ska vara himla tråkig festival, av vad jag har hört. Annars är Wombats väldigt lockande och du hade nära, va? Säg till om du ska på Emmaboda, och boka snabbt, snart full pris! edit: fullpris edit2: var håller du hus nuförtiden? Är dte Italienresan som spökat? Hur var det? Redigerad 23 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Silverbullit Sahara Hotnights Mando Diao Joan as Police Woman (US) Fleet Foxes (US) Till Way Out West. Rätt trötta bokningar, med Mando och Sahara. Däremot. De grymma nyheterna, till Axel och Eudoros framförallt. Peace and Love släpper: The Pigeon Detectives (UK) Devotchka (US) André Wickström & Björn Gustafsson Saigon (US) Markus Krunegård Ellis Hooks (US) Veronica Maggio Kultiration Afasi & Filthy Kristian Antilla Difuntos Correa (CL) Rootvälta Stiko Per Larsson Little Marbles Vanity BLVD The Lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Till Yran; Lykke Li Amanda Jenssen Kristian Anttila norska 22 The Confusions Kristoffer Ragnstam The Tallest man on Earth Wildbirds & Peacedrums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Peace and Love släpper: The Pigeon Detectives (UK) Devotchka (US) André Wickström & Björn Gustafsson Saigon (US) Markus Krunegård Ellis Hooks (US) Veronica Maggio Kultiration Afasi & Filthy Kristian Antilla Difuntos Correa (CL) Rootvälta Stiko Per Larsson Little Marbles Vanity BLVD The Lance The Pigeon Detectives är stor lycka, Krunegård likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts