Kiedis Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Såg nu att Chris Cornell är klar för Metaltown....älskar Cornell i typ allt han gör, men va fan ska han spela där för? metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2008 MSTRKRFT och Surkin till Arvika. Plus tre tunga akter imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Fuckingjävlabögskit.....Sonic Youth är klara för Way out West, nu måste jag åka. Vill även till Arvika nu när MSTRKRFT ska gigga där. Efterlyser bandsläpp till WTAI NU!!!!!!!!, hoppas på ett speciellt som måste komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Ska till Sweden Rock Festival 4-6 Juni... Missar sista dagen, med det är smällar man får ta! Någon annan som ska ta sig dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Efterlyser bandsläpp till WTAI NU!!!!!!!!, hoppas på ett speciellt som måste komma Är det bestämt att det ska komma någonting mer? Finns det verkligen tid och plats för ytterligare ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 (redigerad) The Kooks Hellacopters M.I.A Till Arvika!!!!!!!!!!!!!! Alter Bridge [uS] Atmosphehe feat. Brother Ali [uS] Blood Red Shoes [uK] Blue Foundation [DK] Get Cape. Wear Cape. Fly [uK] Kathleen Edwards [CA] Mange Schmidt Paramore [uS] Takida Kocky La Vida Locash Till Hultsfred. Redigerad 26 mars, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 (redigerad) The Kooks Hellacopters M.I.A Till Arvika!!!!!!!!!!!!!! Vafan. Nu vill jag helst till Arvika. Edit: Stavfel. Redigerad 26 mars, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Kooks är förmodligen inte exklusiva till Arvika så de kan nog dyka upp någon annanstans också. Jag ska börja övertala folk att hänga med till Arvika, och försöka att få ledigt från mitt sommarjobb de dagarna det handlar om. Kooks är förmodligen inte exklusiva till Arvika så de kan nog dyka upp någon annanstans också. Jag ska börja övertala folk att hänga med till Arvika, och försöka att få ledigt från mitt sommarjobb de dagarna det handlar om. ELLER gör de som M.I.A och drar till Roskilde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Är det bestämt att det ska komma någonting mer? Finns det verkligen tid och plats för ytterligare ett? "Fler artister tillkommer" Det var någon på ett forum som mailat dom som har hand om WTAI och då fick han som svar att det skulle vara runt 20 band, letar efter inlägget. just nu utan resultat. Måste kännas surt att jobba på Rockparty just nu och se att alla andra festivaler i Sverige plockar banden som en gång i tiden hade vart självklara för Hultsfred, but hey...jag får min Torsdag, jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 The Whitest Boy Alive till Emmaboda!!!!!!!! :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Hultsfred blir bara sämre och sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Mange Schmidt Till Hultsfred. Vi ses där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Sweden Rock Festival is the fucking place to be! Underbar banduppsättning i år! Judas Priest, Testament, Blue Öyster Cult, Saxon, Lizzy Borden and so on...! Och varför heter det Metal Town? Det är bara en massa nu/pop metal-crap anyway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2008 Själv tjatar jag på min syster om att vi ska åka till Arvika ihop. Hon ska prata med sitt jobb om ledigt så fort hon kommer hem från Spanien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hultsfred förhandlar med MINDLESS SELF INDULGENCE. Lyckas dom så ses vi där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Haha, vem sa till dig på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Kebab! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) The line-up for the Reading and Leeds festivals so far is: Reading: Friday August 22, Leeds: Saturday August 23 Main Stage Rage Against The Machine Queens Of The Stone Age The Fratellis The Enemy Biffy Clyro Serj Tankian Dizzee Rascal Taking Back Sunday Get Cape. laceName>WearlaceName> laceType>CapelaceType>. Fly Anti-Flag NME/Radio 1 Stage Babyshambles The Wombats Vampire Weekend MGMT Reading: Saturday August 23, Leeds: Sunday August 24 Main Stage The Killers Bloc Party The Raconteurs Editors We Are Scientists Dirty Pretty Things The Subways NME/Radio 1 Stage Manic Street Preachers Bullet For My Valentine Justice Foals Reading: Sunday August 24, Leeds: Friday August 2 Main Stage Metallica Tenacious D Slipknot Feeder Avenged Sevenfold Dropkick Murphys NME/Radio 1 Stage The Cribs Conor Oberst Pendulum ------------------ Haha, helt sjukt. Reading sålde slut på nån timme, Leeds har lite kvar. Redigerad 31 mars, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Jag funderar seriöst på att att gå på Arvika. Många, många av dom i klassen ska gå och skjuts samt tält lär inte bli problem. Jag ska ta en seriös funderare på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 det är 800 kronor och du älskar Death Cab och Kent, vad hindrar dig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts