Kiedis Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Way Out West bokar två nya akter, Beirut (US) och The Flaming Lips (US) The Flaming Lips är en riktigt bra bokning om jag får säga mitt. Hultsfred spikar sin Hawaii line-up och det är ju ingen skoj läsning kanske för er som ska vara där tre dagar. Rage Against The Machine Linkin Park HIM Babyshambles Serj Tankian The Hives Håkan Hellström Säkert! I och med att Babyshambles, Serj Tankian och Säkert! får spela på den största scenen så dementerats ju en del heta rykten automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Way Out West bokar två nya akter, Beirut (US) och The Flaming Lips (US) The Flaming Lips är en riktigt bra bokning om jag får säga mitt. Hultsfred spikar sin Hawaii line-up och det är ju ingen skoj läsning kanske för er som ska vara där tre dagar. Rage Against The Machine Linkin Park HIM Babyshambles Serj Tankian The Hives Håkan Hellström Säkert! I och med att Babyshambles, Serj Tankian och Säkert! får spela på den största scenen så dementerats ju en del heta rykten automatiskt. Men bästa scenen är ju Pampas, lagom stor, bästa ljudet, trevligaste artiserna. Men var är de tunga hiphop-bokningarna? Ta dit Wu Tang Clan igen vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Beirut (US) Seriöst...jag ska fan köp-... Nej, inte för ett band... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Way Out West bokar två nya akter, Beirut (US) och The Flaming Lips (US) The Flaming Lips är en riktigt bra bokning om jag får säga mitt. Hultsfred spikar sin Hawaii line-up och det är ju ingen skoj läsning kanske för er som ska vara där tre dagar. Rage Against The Machine Linkin Park HIM Babyshambles Serj Tankian The Hives Håkan Hellström Säkert! I och med att Babyshambles, Serj Tankian och Säkert! får spela på den största scenen så dementerats ju en del heta rykten automatiskt. Pinsamt att Säkert! får spela där, och tråkigt att spika lineupen i februari. Dock finns det ingen annan svensk festival jag hellre skulle åka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Neil Young är klar för Roskilde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Henry Fiats Open Sores till PDOL. Vad roligt, ett bra band åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Henry Fiats Open Sores till PDOL. Vad roligt, ett bra band åtminstone. PDOL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) PDOL? Piteå Dansar Och Ler. GOOOOOOOOOOOOOOOGLE Redigerad 3 mars, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Nytt släpp till Hultsfred, mest mindre grejer, men Rooney! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Pinsamt att Säkert! får spela där, och tråkigt att spika lineupen i februari. Dock finns det ingen annan svensk festival jag hellre skulle åka på. På vilket sätt är det pinsamt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Det tråkiga är ju att Säkert! tar en av Hawaii-platserna, d.v.s. ingen annan akt kommer bokas dit. Jag tycker att Säkert! är den tråkigaste "exklusiva" bokningen Rockparty kunde göra. Dessutom är hon inte ens exklusiv, hon ska spela någon annanstans med i sommar. Undrar om inte Rockparty måste ta åt sig av den hårda kritik de fått i forumet, det är i stort sett 12 sidor besvikelse över att hon placerats där. Dessutom, Neverstore på Pampas. Fy fabianski. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Det tråkiga är ju att Säkert! tar en av Hawaii-platserna, d.v.s. ingen annan akt kommer bokas dit. Jag tycker att Säkert! är den tråkigaste "exklusiva" bokningen Rockparty kunde göra. Dessutom är hon inte ens exklusiv, hon ska spela någon annanstans med i sommar. Undrar om inte Rockparty måste ta åt sig av den hårda kritik de fått i forumet, det är i stort sett 12 sidor besvikelse över att hon placerats där. Dessutom, Neverstore på Pampas. Fy fabianski. Hon spelar bara på Hultan & Storsjöyran i sommar, Så spelningen är väll hyffsat exklusiv enligt mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 De enda Hawaiibanden som är värda att se spelar alla under torsdagen. Sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Det tråkiga är ju att Säkert! tar en av Hawaii-platserna, d.v.s. ingen annan akt kommer bokas dit. Jag tycker att Säkert! är den tråkigaste "exklusiva" bokningen Rockparty kunde göra. Dessutom är hon inte ens exklusiv, hon ska spela någon annanstans med i sommar. Undrar om inte Rockparty måste ta åt sig av den hårda kritik de fått i forumet, det är i stort sett 12 sidor besvikelse över att hon placerats där. Dessutom, Neverstore på Pampas. Fy fabianski. Inget dåligt med det. Säkert! är en jättebra liveakt och har också vunnit priser för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Inget dåligt med det. Säkert! är en jättebra liveakt och har också vunnit priser för det. Wurd. Hon må ha sett lite butter ut men var verkligen sjukt bra live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Rock Am Ring släppte Stereophonics, The Fratellis och The Streets idag.. Om nåt svenskt fick tag i dem alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Flogging Molly (US), tillsammans med Tiger Army (US) och Tysta Mari (S) kommer till West Coast Riot. Inte tillsammans med som i att de typ åker samma buss, eller spelar tillsammans, men tillsammans med som att de alla tre spelar på festivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Ok, nu tror jag de aldra flesta banden har släppts till Metaltown.. och jag känner mig lite desperat förtvivlad nu... In Flames (S) Dead By April (S) Soilwork (S) Dark Tranquility (S) Sonic Syndicate (S) Bullet For My Valentine (UK) Redigerad 5 mars, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Flogging Molly (US), tillsammans med Tiger Army (US) och Tysta Mari (S) kommer till West Coast Riot. Inte tillsammans med som i att de typ åker samma buss, eller spelar tillsammans, men tillsammans med som att de alla tre spelar på festivalen. Flogging Molly är jävligt röjjiga live, desvärre var man en sandlåda när man lämnade spelningen. Jag stod långt fram till höger, dvs dit allt blåste.... [youtube-old]JNdQlXpmdXg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 De enda Hawaiibanden som är värda att se spelar alla under torsdagen. Sämst Det är därför man köper en endagsbiljett till torsdagen och sen går på WTAI på lördagen. För som du sa, alla banden som är värda att se spelar efter varandra. 18:00 BABYSHAMBLES 21:00 SERJ TANKIAN 00:00 RAGE AGAINST THE MACHINE Fast när Serj spelar kan jag gå och göra nått annat. Men Babyshambles och Rage är värda 635:-. Men nu är det ju bara Hawaiibanden som är klara och långt ifrån alla band, så det finns ju inget som säger att inte dom kan boka bra band till Pampas och Atlantis, till och med stora dans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts