skarin Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 så vad tycker ni? själv tycker jag sa-mp...lite tråkigt att man inte kan gå ur bilen/mc:n på mta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Vote: mta, giller deras stil mycket bättre men man kan ju som sagt inte gå ur bilen, men snart.............det kommer aldrig komma...... sa-mp är ganska bra, lite för buggit för min smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The-Proffs Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Jag gillar sa:mp mer eftersom du kan gå ut ur bilen och skjuta lite. Och alla vet ju att i dom bästa spelen så måste man ju bara kunna ta en shotgun och kötta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 13 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2008 tänkte bumpa det här tråden lite för att det börjar bli mycket snack om att mta är bättre.så nu vill jag veta vad ni tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Eftersom MTA fortfarande är i dev-stadiet så är SA-MP waay bättre, speciellt i skripten, men som sagt, skripteditorn har väl inte släppts till MTA än vad jag vet? Men som sagt, än så länge är SA-MP bättre, och SA-MP är inte ens på 1.0 än, fortfarande 0.2.2 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Eftersom MTA fortfarande är i dev-stadiet så är SA-MP waay bättre, speciellt i skripten, men som sagt, skripteditorn har väl inte släppts till MTA än vad jag vet? Men som sagt, än så länge är SA-MP bättre, och SA-MP är inte ens på 1.0 än, fortfarande 0.2.2 tror jag. jag skulle säga tvärtom, hur många gånger har man inte skjutigt och skjutit för att personen ändå inte dör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts