Plaisir Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 När jag försöker starta Azureus så kommer detta meddelande upp: Texten är: java.lang.NoClassDefFoundError: javax/crypto/spec/DHParameterSpec at com.aelitis.azureus.core.networkmanager.impl.udp.UDPNetworkManager.<clinit>(UDPNetworkManager.java:42) at com.aelitis.azureus.core.networkmanager.NetworkManager.getMinMssSize(NetworkManager.java:151) at com.aelitis.azureus.core.networkmanager.impl.ByteBucket.ensureByteBucketMinBurstRate(ByteBucket.java 150) at com.aelitis.azureus.core.networkmanager.impl.ByteBucket.<init>(ByteBucket.java:63) at com.aelitis.azureus.core.networkmanager.impl.ByteBucket.<init>(ByteBucket.java:49) at com.aelitis.azureus.core.networkmanager.impl.TransferProcessor.<init>(TransferProcessor.java:64) at com.aelitis.azureus.core.networkmanager.NetworkManager.<init>(NetworkManager.java:124) at com.aelitis.azureus.core.networkmanager.NetworkManager.<clinit>(NetworkManager.java:50) at com.aelitis.azureus.core.impl.AzureusCoreImpl.<init>(AzureusCoreImpl.java:208) at com.aelitis.azureus.core.impl.AzureusCoreImpl.create(AzureusCoreImpl.java:100) at com.aelitis.azureus.core.AzureusCoreFactory.create(AzureusCoreFactory.java:46) at org.gudy.azureus2.ui.swt.Main.<init>(Main.java:76) at org.gudy.azureus2.ui.swt.Main.main(Main.java:203) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source) at com.exe4j.runtime.LauncherEngine.launch(Unknown Source) at com.exe4j.runtime.WinLauncher.main(Unknown Source)[/codebox] Jag har testat att starta om datorn, Avinstallera och installera om Java samt Azureus och att göra en systemåterställning. Men inget av dessa vill visst fungera. Någon som kan det där som förstår sig på felet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Varför inte bara byta Torrentklient? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Hjälp från deras forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Har du java ens? Sök på JRE och ladda ned något som verkar lovande om du inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Öööh.. tomte ser du bilderna jag lagt in där uppe?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Öööh.. tomte ser du bilderna jag lagt in där uppe?? Dåligt stavad sarkasm åsido, du har Java! Då säger jag som Pixiegnom: "Varför inte bara byta Torrentklient"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts