VaXXoR Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Jag har stånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Jag har stånd Pics or it didn't happen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Pics or it didn't happen. Visar du visar jag ca 4 och en halvtimme kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Jag är inte hypad alls. :\ De förra två trailerna gjorde mig as hypad, men nu bryr jag mig inte lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Jag är inte hypad alls. :\ De förra två trailerna gjorde mig as hypad, men nu bryr jag mig inte lika mycket. I think we got a traitor... KILL HIM! Tror du ändrar dig när klockan börjar närma sig, nu ska jag dra och köpa godis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Jävla hypande med alla trailers och screenshots, på dom nya bilderna jag har sett än så länge så är grafiken piss mot vad man såg på första trailern. Redigerad 6 december, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 GTA har väl aldrig varit bra med grafiken, men det är inte det som räknas, utan spelupplevelsen. IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Äntligen lite mer matrial så jag kan göra klart min GTAIV musikvideo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Äntligen lite mer matrial så jag kan göra klart min GTAIV musikvideo. You gave me an idea. Be proud. Laddar du upp den på YouTube så kan jag göra en video response när du bli klar?! *Klapp klapp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Laddat upp med chips och oel inför kvällens show! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Jag är inte hypad alls. :\ De förra två trailerna gjorde mig as hypad, men nu bryr jag mig inte lika mycket. Nä inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Jag är lite småhypad, dock har jag slut på snus, men jag gör nån macka och ser om vi har några chips i skafferiet, öl finns alltid hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Är inte heller speciellt hypad, men kul blir det iallafall. Kanske beror på att det inte finns någon bekräftad PC version ännu. Om dom säger något om en PC version blir det förmodligen ett tag efter att spelet släppts, och bara det är ju ganska långt fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) Mindre än två timmar kvar nu. Synd bara att jag åt upp alla mina riskakor, hade passat bra till trailern Finns väl någon Coca Cola eller cider i kylen. Redigerad 6 december, 2007 av Rasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) 1 timma 2 minuter och 35 secunder kvar:w000t: 1minut och 6 sekunder nu tills den kommer till GTANytt.se då Redigerad 6 december, 2007 av armin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 här sitter man o skriver på ps3 o undrar om trailern kommer ut på playstation store? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 här sitter man o skriver på ps3 o undrar om trailern kommer ut på playstation store? Gör den säkert, men lär ju inte bli idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferhat Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Nu är det dags snart, bara 28minuter kvar......yeeeeeeesss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Nu är det dags snart, bara 28minuter kvar......yeeeeeeesss 18 minuter. Dags att ladda sidan och spamma F5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 (redigerad) 18 minuter. Dags att ladda sidan och spamma F5 way ahead of you dude VARFÖR HÄNDER INGET?!?!??? Redigerad 6 december, 2007 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts