yo.yo Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 EST, vilket bör bli 15.00 amerikansk tid. Alltså klockan 21.00 svensk tid?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 EST 03:00 PM det betyder 15:00 för amerikanska östkusten om jag minns rätt. Det borde betyda att trailern släpps klockan 21:00 för oss i sverige eller? 15:00 + 6 timmar = 21:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Ska bli så sjukt roligt när det kommer ut Speciellt när man har köpt ett ps3. Och ja vet att det finns många som säger att man ska köpa ett xbox, men har man haft ps-konsoler hela sitt liv så fortsätter man. I alla fall jag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Alltså klockan 21.00 svensk tid?? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Bunkra upp med en massa drickbart, snus och popcorn, sen ska jag titta på dom två tidigare trailerna precis innan, och se den nya typ 30 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Bunkra upp med en massa drickbart, snus och popcorn, sen ska jag titta på dom två tidigare trailerna precis innan, och se den nya typ 30 ggr. Låter som en ide! Mina föräldrar är ju borta också, bara att höja upp volymen och njuta Kommer väl bli Poly och Cola ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Nu slår mig tanken. GTA IV kommer bli stort, riktigt stort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Nu slår mig tanken. GTA IV kommer bli stort, riktigt stort! Har aldrig tänkt på det faktist. Det kommer ju bli enormt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 JAG LÄNGTAR TILL TORSDAG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Kul med ny trailer. Kanske blir det 4 trailers istället för 3? Ang. boxarten. Är den inte väldigt lik den falska boxarten som kom i sommras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Nu börjar GTA febern komma!!! Loool Älskar detta <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Kul med ny trailer. Kanske blir det 4 trailers istället för 3? Ang. boxarten. Är den inte väldigt lik den falska boxarten som kom i sommras? Njae... Så lika är de väl inte? Bara helin och R* loggan som är på samma plats... http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/tfa7r5q1llqb.png http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/img715_GTAIV-box.jpg edit: Lite väl stora bilder, länkar istället Redigerad 1 december, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 På omslagsbilden har han hjälm när han kör MC. Undra om den skyddar nåt, eller om det bara är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 På omslagsbilden har han hjälm när han kör MC. Undra om den skyddar nåt, eller om det bara är snyggt. Jag tror att det kommer att skydda. Har för mig att jag har sett Nico i Thing will be diffrent-trailern då han ser ut som om han blivit slagen i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 NRG-900-RR... RR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Ska bli så sjukt roligt när det kommer ut Speciellt när man har köpt ett ps3. Och ja vet att det finns många som säger att man ska köpa ett xbox, men har man haft ps-konsoler hela sitt liv så fortsätter man. I alla fall jag då I'v met my match Längtar sjukt mkt. Kom IV kom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Vaknade idag, kom på att trailern kommer ju idag Ska dra och köpa lite godis snart, efter jag käkat min pizza ^^ Får nog försöka hitta på saker, annars kommer det ju ta sån lång tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Nu är det sex timmar kvar! Höga förhoppningar? Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Höga förhoppningar? Yes! Det kan man lungt säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2007 Wieeeeeeeeeeee! Snart dags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts