Colan K Skrivet 28 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 YEAAAAY enda problemet nu PS3 eller XBOX360 så svårt att välja Tänk bara vilka spel du vill ha ifrån dom, och tjoff! Valet är gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 (redigerad) Aaaaaaaaaahh längstar som fan! Dom har ju fixat lite på sidan också. Redigerad 28 november, 2007 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Tänk bara vilka spel du vill ha ifrån dom, och tjoff! Valet är gjort! men jag vet inte vilken kommer att vara bäst i framtiden vilken kommer att ha roligast spel och vilken håller bäst och längst . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Aaaaaaaaaahh längstar som fan! Dom har ju fixat lite på sidan också. Yup, såg det. Gick snabbt att ladda också. men jag vet inte vilken kommer att vara bäst i framtiden vilken kommer att ha roligast spel och vilken håller bäst och längst . Vilka spel har du gillat förr? Sedan kolla vilken konsol som har dom spelen du gillar mest. Bra du tänker över det, om man inte förhastar sig gör man inte dåliga köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Nu har vi en tid som bekräftar när trailern kommer. Lär mer på GTAnytt http://www.gtanytt.se/?page=com&id=133 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Nu har vi en tid som bekräftar när trailern kommer. Lär mer på GTAnytt http://www.gtanytt.se/?page=com&id=133 Du kunde inte skrivit den i din post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 (redigerad) Du kunde inte skrivit den i din post? Nej. Jobbigt att klicka på länken antar jag ? Redigerad 28 november, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Woho, klockan 15. Då hinner man nog med att se både trailer och 50 cent live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 (redigerad) Nu har vi en tid som bekräftar när trailern kommer. Lär mer på GTAnytt http://www.gtanytt.se/?page=com&id=133 Jaha, nu var det mitt på dagen då. Första var mitt i natten, andra på kvällen... Tack och lov att man är ledig. Redigerad 29 november, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Även att den släpps på min födelsedag! (18års dag t.o.m.. ) Bättre present blir svår att finna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferhat Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 3 Mars. Har laddat upp på YouTube nu. http://www.youtube.com/watch?v=lLeS5JR0TKs Är den bekräftat om att den släpps 3 mars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Trevligt! Skönt att det faktist händer någonting och att dom inte bara slöar på. Dessutom är det trevligt att det inte är en 5års nedräkning innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Är den bekräftat om att den släpps 3 mars? Tror inte det, men exakt alla säger det, så jag har svårt att tro att R* ändrar på det eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Åh gött äntligen lite ny information. Det började bli riktigt töligt. Boxen lika snygg som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 (redigerad) Nice!! Skönt att det kommer lite nytt då det har varit nyhetstorka (?) Redigerad 29 november, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Japp! Torkan är över! Ett regna av härlig info har äntligen fallit över oss igen! * Snyggaste GTA boxarten någonsin imo * YES! En ny trailer! At last! Kan snart inte vänta längre på IV, jag exploderar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Haha, känner mig lite stolt just nu Jag gick in på spelbloggen på Aftonbladet (riktigt bra btw) och tipsade om att det kommer en ny trailer. Klick. I nästa inlägg så nämns det. Tack vare mig . Klick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 (redigerad) Kom att tänka på en sak... Släpps den kl. 15.00 amerikansk eller svensk tid? Eller är det kl. 15 i alla länder? Redigerad 29 november, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Kom att tänka på en sak... Släpps den kl. 15.00 amerikansk eller svensk tid? Eller är det kl. 15 i alla länder? :cry: EST, vilket bör bli 15.00 amerikansk tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts