SimonJ Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 hej!gillar ni postal serien och vad tror ni om trean själv tycker jag att både 1:an och 2:an sög hårt och trean ser inte ut att bli bättre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 hej!gillar ni postal serien och vad tror ni om trean själv tycker jag att både 1:an och 2:an sög hårt och trean ser inte ut att bli bättre Är det då en bra idé att starta en tråd om spelet? Dessutom som lägger jag en 50 lapp på att det redan finns en Postal tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 SÖÖK!!!!!!!!!! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42070 Nu var jag för snäll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Precis, det finns redan trådar. Men för att svara på din fråga: Postal 1-2 sög verkligen men jag har faktiskt hopp om att Postal 3 ska kunna bli bra när det dessutom släpps på XBox 360, om de verkligen försöker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Tvåan var ju skitskoj, ska installera nån gång och klara igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Dö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts