Sikorka Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=PVWWcXAbg9M lol, började med den imorse. valde fel format så bilder blir 1 cm bred och 7 meter hög, vart dåligt så jag struntade i att pimpa den. aja, om ni har tråkigt kan ni slösa bort era liv. edit: den var tänkt att vara för folket på dc++, eftersom dom blev helt galna över att ha missat den där tjejen loll -- GODIS! NUUUUUUUH! kom hit. Redigerad 1 december, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=PVWWcXAbg9M lol, började med den imorse. valde fel format så bilder blir 1 cm bred och 7 meter hög, vart dåligt så jag struntade i att pimpa den. aja, om ni har tråkigt kan ni slösa bort era liv. edit: den var tänkt att vara för folket på dc++, eftersom dom blev helt galna över att ha missat den där tjejen loll -- GODIS! NUUUUUUUH! kom hit. Ah, flyguppvisning. Jag skulle kunna åkt dit bara för att se på flygplansuppvisningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=PVWWcXAbg9M lol, började med den imorse. valde fel format så bilder blir 1 cm bred och 7 meter hög, vart dåligt så jag struntade i att pimpa den. aja, om ni har tråkigt kan ni slösa bort era liv. edit: den var tänkt att vara för folket på dc++, eftersom dom blev helt galna över att ha missat den där tjejen loll -- GODIS! NUUUUUUUH! kom hit. <3 Around the world & Harder, better, faster stronger remixen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 .fan, varför måste det ta slut så fort? jag vill stanna jag vill ha mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 .fan, varför måste det ta slut så fort? jag vill stanna jag vill ha mer.. Kan bara hålla med. Gruppbild då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 vah redan slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 vah redan slut? Imorgon typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Kan bara hålla med. Gruppbild då? Agreed... When is it going to be taken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Agreed... When is it going to be taken? Dunno. Samling på stridsvagnen? Redigerad 1 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Dunno. Samling på stridsvagnen? VA? Hur dags? Då får alla vara på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 VA? Hur dags? Då får alla vara på.... När är en lämplig tid? Var bara en idé om plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 VA? Hur dags? Då får alla vara på.... Klockan 13:37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 När är en lämplig tid? Var bara en idé om plats. Kan man ta sig till den såhär sent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Kan man ta sig till den såhär sent? Hmm, kanske inte. Vägen mellan D och B? Mötet avklarat. Kul att träffas måste jag säga. Redigerad 2 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Phailed.... Där blev inget komplett foto, lolzk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Foto inc tror jag. Lolz, kan ju tillägga att vi stalkade Mr.Stell i X antal minuter. Fast, ehm, det var inte meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 (redigerad) Foto inc tror jag. Lolz, kan ju tillägga att vi stalkade Mr.Stell i X antal minuter. Fast, ehm, det var inte meningen. Typ en halvtimme, om jag skall vara ärlig. Epic failure... Vi var scared... Han är läskig :/ Redigerad 2 december, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Läskig.. Suck. Hade ni tagit modet till fånga snabbare så hade jag kunnat stanna längre. Hade swat vid 01:50. Kan tillägga att vi dog alla 5 redan vid första svängen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Läskig.. Suck. Hade ni tagit modet till fånga snabbare så hade jag kunnat stanna längre. Hade swat vid 01:50. Kan tillägga att vi dog alla 5 redan vid första svängen.. Men du måste ha sett oss... Typ... Ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Huh? Såg er aldrig. Tror möjligtvis att Raven stog och smygde bakom en reklamskylt vid D69 när jag stog och snackade med en polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts