JSHC Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 (redigerad) Nä, jag tror StellHell hörde talas om att man kunde "röka" bananer och ville impa på minderåriga med sin coolhet. Han hade mig redan med sin kondomhatt/mössa Redigerad 30 november, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Nä, jag tror StellHell hörde talas om att man kunde "röka" bananer och ville impa på minderåriga med sin coolhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Han hade mig redan med sin kondomhatt/mössa Jamen visst Pippi för ffff.....AN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 (redigerad) Skulle se matchen mellan SK och Fnatic. På dreamhack.se stog det att det var 18 vid DreamArena, men där var det Wow. Vart? Edit: Well, lyckades fånga en Intel-tröja iaf. Redigerad 30 november, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Vad finns det för tävlingar att delta i? Vilka har ni varigt med i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 En bättre film från JAS-uppvisningen: http://www.rakaka.se/?news_id=4318 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 En bättre film från JAS-uppvisningen: http://www.rakaka.se/?news_id=4318 Hur känns det att ÄNTLIGEN vara där då, räven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Hur känns det att ÄNTLIGEN vara där då, räven? Haha. Jodå, det känns kul! Igår var jag så trött efter resa m.m, men idag är det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 (redigerad) Utkämpade precis en strid tillsammans med Siana och Sikorka! Yarr! Vi förlorade. lolz kan tillägga att det var en episk laser-TAG-strid. CT var homos som sköt oss vid vårt camp. lolz kan tillägga igen att vi vann... Fattar inte hur... Men we did it! Redigerad 30 november, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Jacker, vill du ha revanch på nästa DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Jacker, vill du ha revanch på nästa DH? Om jag kommer, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Gorbys och Friends-tabbar is the shit tonight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 man fick se delar av flyuppvisningen på tv! i tv4 nyheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 (redigerad) Utkämpade precis en strid tillsammans med Siana och Sikorka! Yarr! lolz kan tillägga igen att vi vann... Fattar inte hur... Men we did it! Lol. Jag fuskade. Fixade bomben under något tillfälle då jag var död och ingen såg på. Samt ressade jag hos CT(dom såg inte att jag var T) och dödade 80% av deras lag när dom skulle stroma bomben/hade en super taktik tillsammans med en annan kille, sköt dom bakifrån. Dom typ "VAFAAN, SKJUTA HAN! SKJUT HAN! JÄÄÄVEL! Redigerad 30 november, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Lol. Jag fuskade. Fixade bomben under något tillfälle då jag var död och ingen såg på. Samt ressade jag hos CT(dom såg inte att jag var T) och dödade 80% av deras lag när dom skulle stroma bomben/hade en super taktik tillsammans med en annan kille, sköt dom bakifrån. Dom typ "VAFAAN, SKJUTA HAN! SKJUT HAN! JÄÄÄVEL! lolz imba imba imba! Det är sån stil man behöver i krig! Bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 lolz imba imba imba! Det är sån stil man behöver i krig! Bra gjort! Fyfan vad goooood panpizzan här är. <333333333333333333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Ingen som käkar hamburgarna man kunde köpa där? Kommer ihåg att jag och Ärrtvå tröck ner ganska många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Har slut på Nesquik, och Willy's har stängt... Im dead! Får dra till Statoil och köpa mjölk snart. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Ingen som käkar hamburgarna man kunde köpa där? Kommer ihåg att jag och Ärrtvå tröck ner ganska många Hah, det blev lite väl många Fast dom är ju inte goda egentligen. Finns ju mycket godare saker att köpa. Bara att hamburgarna fanns överallt på hela DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts