JSHC Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 (redigerad) Men vi ska på äventyr sen, allihop. Sieg Heil! Säg till mig då Stellhell är min nya rökpolare fniss Redigerad 30 november, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Urk, turk på burk. Trött som en jävla finne på skidsemester! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Urk, turk på burk. Trött som en jävla finne på skidsemester! Samma här, fast ska hålla mig vaken ett tag till, iaf tills alla börjar vakna här Nu börjar de dra igång dunket o skit igen så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Yehaa. Gick för att sova 00.40, har varit igång sen 06.30 i Onsdags wtf. Blev väckt två gånger under några timmar, salen stormades med "HALLÅÅÅÅ!!". Fick i alla fall sova till 09. Men wtf; betonggolv och ett liggunderlag på 1 cm typ. Sängen hemma is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Vaknade precis efter ca tre timmars sömn. Känner mig inte det minsta utvilad, men sånt är livet. Ser fram emot en trevlig dag med vackert väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 (redigerad) Får jag fråga en sak ?. Asså om jag har fattat det rätt så får man en plats hos DreamHack där man lägga sin Dator right?, men vad gör man när man ska sova?. Jag menar, en hel del av er sovar ju en bit bort från era datorer... finns det ingen risk att någon sätter sig vid er dator och sabbar?. Jag har aldrig riktigt förståt det . DreamHack är ju nästan paradiset för hackers. Redigerad 30 november, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Yehaa. Gick för att sova 00.40, har varit igång sen 06.30 i Onsdags wtf. Blev väckt två gånger under några timmar, salen stormades med "HALLÅÅÅÅ!!". Fick i alla fall sova till 09. Men wtf; betonggolv och ett liggunderlag på 1 cm typ. Sängen hemma is the shit. Jo, för fan. Förra DH så fick jag sova på betonggolvet, med min jacka som täcke och mina skor som huvudkudde samtidigt som de spelade dunkande rave-musik 10m bort. Fyyfan, sånt kan man vara utan. Får jag fråga en sak ?. Asså om jag har fattat det rätt så får man en plats hos DreamHack där man lägga sin Dator right?, men vad gör man när man ska sova?. Jag menar, en hel del av er sovar ju en bit bort från era datorer... finns det ingen risk att någon sätter sig vid er dator och sabbar?. Jag har aldrig riktigt förståt det . DreamHack är ju nästan paradiset för hackers. Man ber sin bordsgranne att vakta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Jo, för fan. Förra DH så fick jag sova på betonggolvet, med min jacka som täcke och mina skor som huvudkudde samtidigt som de spelade dunkande rave-musik 10m bort. Fyyfan, sånt kan man vara utan. Hade byxor och tröja som kudde. \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Hade byxor och tröja som kudde. \o/ Try to outshine me, boy? Well, försök värma en pizza på en extern hårddisk! Eller varför inte blåsa upp en dubbel luftmadrass med bara lungorna då blåsmaskinen är sönder? Du kan sen också försöka vara uppe i två dygn innan sömnlöshetshallucinationerna gör dig halvt galen. Och när du ändå är igång kan du också försöka sova i en resväska under ditt datorbord för att slippa sovsalen. ELLER bli väckt av femton forumiter som tar din kamera och sätter på bögporr på din dator. När du gjort det, kan vi snacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Är ni vakna än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Atm så mår jag så jävla bra. Jag är är så glad bara. Fan. Jag älskar Dreamhack! Det är så sköööönt att sitta här just nu. Åh, snart ska lillasyster pela. Tjo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Try to outshine me, boy? Well, försök värma en pizza på en extern hårddisk! Eller varför inte blåsa upp en dubbel luftmadrass med bara lungorna då blåsmaskinen är sönder? Du kan sen också försöka vara uppe i två dygn innan sömnlöshetshallucinationerna gör dig halvt galen. Och när du ändå är igång kan du också försöka sova i en resväska under ditt datorbord för att slippa sovsalen. ELLER bli väckt av femton forumiter som tar din kamera och sätter på bögporr på din dator. När du gjort det, kan vi snacka. Well, you win. Är ni vakna än? Vaknade för en och en halv timme sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 La mig vid halv 5, vaknade kl 5 av att jag var pissnödig. Sen dess har jag somnat och vaknat och somnat om var 10'minut, men det blir väll någon timma sammanlagt. Vaknade iallafall vid 8-9 tiden. ^^ Yeye, nu är jag pigg och klad hest. Har bytt kläder också. Vid datorn lol. Jag är hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 brööööl. La mig typ vid halv 8, har vaknat fram och tillbakafrån halv 10, pga musiken och folk som går in i min stol. Hade absolut ingen ork att blåsa upp min madrass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 (redigerad) Har inte sovit något än, och är inte speciellt trött ändå Halva min rad är bortblåsta Redigerad 30 november, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Ska vi anordna något slags möte nån dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 (redigerad) Ska vi anordna något slags möte nån dag? Alla samlas under nosen på JAS-planet i DreamExpo. @Stell: Nice att du delar ut 50 Hertz. <3 Redigerad 30 november, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 LILLASYSTER ON STAGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Mums, Lillasyster. Det var bortom min tro att det var sångaren när dom satt i Radiosoffan först. Hans keps var ivägen! Rav: Aye, fixade äntligen dom gamla albumen jag saknade efter HDDcrash. *edit* BTW, flyguppvisningen är nu strax, dax att bege sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 BTW, flyguppvisningen är nu strax, dax att bege sig! Fan, missade det. Norton fångade mig och min kompis och tvingade oss att spela CS. Men det hördes att dom brakade förbi, kort uppvisning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts