StellHell Skrivet 29 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Jag har det så skönt, med flera varv silvertejp på min bordskant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Nu känns det lite surt att inte vara där. Längtar lite...fast å andra sidan så kommer jag att få sova ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Två dumma frågor: 1. Spelas det musik 24/7? 2. Är ljuset tänt på dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Två dumma frågor: 1. Spelas det musik 24/7? 2. Är ljuset tänt på dagen? 1. Ja, när det inte är saker på scen. 2. Nej, aldrig. Förutom i början och slutet på hela Dreamhack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Blev fan rätt sugen på att ta tåget ned och hälsa på iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Blev fan rätt sugen på att ta tåget ned och hälsa på iaf. Jag bjöd dom där majorerna som står i försvarets monter på chips. Du kan hälsa att du känner mig så kanske du får provskjuta med något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 (redigerad) Jag bjöd dom där majorerna som står i försvarets monter på chips. Du kan hälsa att du känner mig så kanske du får provskjuta med något.. Är det där någon slags metafor? Jag kommer nog ner över lördagen iaf (som besökare utan dator då), så ni kan avguda mig i år igen. Redigerad 29 november, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 SIANA VAR HÄR OCH SMAKADE PÅ MIN ÄCKLIGA PROVIVA SKOGSJUICE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Vad är det för färg på banden i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Ljusblå/Rosa ------------- empis.se:1337DH HUB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Bögigt det är att sitta i C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Bögigt det är att sitta i C Helt tyst och lugnt, right? Usch, är fortfarande trött. 12 timmars tågresa utan sömn i obekväma stolar. Har varit igång i ~36 timmar nu. Något som jag inte är van vid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Nu är jag här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Du ska inte sätta upp en lista på personerna som är här, Stell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 (redigerad) http://ww2.beffo.se/dh/? Redigerad 29 november, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Funkar den? Eller vi får kontakta han den dära Slew? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Funkar den? Eller vi får kontakta han den dära Slew? Jag har försökt få kontakt med honom, men han svarar inte på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Jag har försökt få kontakt med honom, men han svarar inte på msn. Visst har du en laptop? Är inte den ganska stöldbegärlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Visst har du en laptop? Är inte den ganska stöldbegärlig? Finns lås och etc etc, plus att man kan lägga ner den i en väska eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 (redigerad) FÖR I HELVETE! DEN SOM KASTAR EN JOLT I HUVVET SÅ ROCKET KILLEN DÖR FÅR ALLA MINA TUGGUMMIN! JAG ORKAR INTE "ROOOOCKKKKEEEET" NÅ MER! JESUS KRISTUS! TA DÖ PÅ HAN! edit; hiur länge håller han på!? shit, fan i timmar! jag vill INTE vakna av ROOOOCKKKKEEETTT imorogongn.. >.< Redigerad 29 november, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts