P-C Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) whatever, det har redan sagts. Redigerad 4 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Glöm inte att det var jag som var cool nog att gå först, och leda hela gänget fram till Stell. Hehu, bara jag och Robin som är modiga förövrigt. Edit: Jag kommer till sommaren ofc. Och till vintern. Redigerad 4 december, 2007 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Vilka ska dit i sommar/nästa vinter? Jag funderar starkt på att åka dit till sommaren, halva klassen kom ju hem igår efter dreamhack och snackade om hur kul dem hade det. Om det blir av så får jag ta med mig MyStiC och päronpung såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Haha det var sikorka och RavenE som stog bakom reklam skylten vi andra stog innan den skylten ^^ Det var Ice som sa att vi skulle gå fram till dig, men när vi kom fram vågade ingen säga något, så ja frågade sikorka vad du hette sen sa jag, stellan, tror jag Siana träffade vi precis när vi skulle ta kortet, han satt i en soffa där, men efter kortet försvann han, så visste aldrig var han satt utan det var en ren slump att han råkade stå där. Men vart tog alla vägen efter att ni skulle ut och röka :S skulle vi inte ta ett kort på alla då? aja det var iallafall trevligt på dh =) Vilka ska dit i sommar/nästa vinter? Vi stack mot C-hallen, stellan och den där snubben skulle köra airsoft. Jag och Donkeey drog oss mot B-hallen Jag kommer troligtvis både summer och winter 08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Men vart tog alla vägen efter att ni skulle ut och röka :S skulle vi inte ta ett kort på alla då? aja det var iallafall trevligt på dh =) Vilka ska dit i sommar/nästa vinter? Alla försvann in bland folket framme vid scen då ni skulle vifta med ljusstavarna, men jag och xstreem stog kvar under Norton-tornet och väntade. Jag ska lätt dit nästa år, vet inte om det blir sommar eller vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Jag funderar starkt på att åka dit till sommaren, halva klassen kom ju hem igår efter dreamhack och snackade om hur kul dem hade det. Om det blir av så får jag ta med mig MyStiC och päronpung såklart. Åh, skulle jag kunna åka med er då? Jag vill gärna åka, men ingen av mina polare vill och jag skulle inte vilja åka ensam. I värsta (Bästa) fall får det bli du och jag Saleen. Redigerad 4 december, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Åh, skulle jag kunna åka med er då? Jag vill gärna åka, men ingen av mina polare vill och jag skulle inte vilja åka ensam. I värsta (Bästa) fall får det bli du och jag Saleen. ÖH, BÄSTA? PASSA DIG O_O Jag har redan bestämt att jag ska dit, så ni kommer se mig där garanterat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Åh, skulle jag kunna åka med er då? Jag vill gärna åka, men ingen av mina polare vill och jag skulle inte vilja åka ensam. I värsta (Bästa) fall får det bli du och jag Saleen. Joo, varför inte? Det vore riktigt nice. Men då måste jag smöra lite för farsan en vecka innan så han kan skjutsa mig/oss dit. (nej, jag orkar inte åka tåg, flygplan, rymdraket, whatever..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Kommer få problem att komma dit skulle jag tro... Ska på Sweden Rock någon vecka innan DHS, så jag får se om jag har pengar till det. Är där något fast datum för DHS-08? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Joo, varför inte? Det vore riktigt nice. Men då måste jag smöra lite för farsan en vecka innan så han kan skjutsa mig/oss dit. (nej, jag orkar inte åka tåg, flygplan, rymdraket, whatever..) Morsan / Farsan kunde skjutsa mig, vilket menas med att vi kan få med 3 pers i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Kommer få problem att komma dit skulle jag tro... Ska på Sweden Rock någon vecka innan DHS, så jag får se om jag har pengar till det. Är där något fast datum för DHS-08? 14-17 juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 14-17 juni. Okej... Då slutar det på min födelsedag, så jag väntar mig presenter av forumiterna om jag är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Okej... Då slutar det på min födelsedag, så jag väntar mig presenter av forumiterna om jag är där. Skogsjuice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Skogsjuice? Nooo! Anything but skogsjuice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag och några andra har faktiskt planer på att åka till dhs, men det blir nog inget till slut. c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Joo, varför inte? Det vore riktigt nice. Men då måste jag smöra lite för farsan en vecka innan så han kan skjutsa mig/oss dit. (nej, jag orkar inte åka tåg, flygplan, rymdraket, whatever..) Morsan / Farsan kunde skjutsa mig, vilket menas med att vi kan få med 3 pers i bilen. Åh så snällt ni gör det, min mor och far kan säkert också skjutsa om jag mutar tillräckligt bara. Annars vore det helhäftigt att åka med MyStiC's farsa och säga. "Tjenna, jag gick på skolan du arbetera på!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Funderar på att ställa upp som crew i sommar. Min polare var ju det nu på DHW07, och det låter som man har jävligt mycket kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Funderar själv på att åka ner till DHS. Vet dock inte om det är värt det. Redigerad 4 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Haha det var sikorka och RavenE som stog bakom reklam skylten vi andra stog innan den skylten ^^ Det var Ice som sa att vi skulle gå fram till dig, men när vi kom fram vågade ingen säga något, så ja frågade sikorka vad du hette sen sa jag, stellan, tror jag Siana träffade vi precis när vi skulle ta kortet, han satt i en soffa där, men efter kortet försvann han, så visste aldrig var han satt utan det var en ren slump att han råkade stå där. Men vart tog alla vägen efter att ni skulle ut och röka :S skulle vi inte ta ett kort på alla då? aja det var iallafall trevligt på dh =) Vilka ska dit i sommar/nästa vinter? Ofan, så det var dom två. Såg bara Raven. Hmm, jo så kan det nog vara. Någon sa Stellan, jag vänder mig om och Ice Frågar om ni får fotas med mig. Vi drog och rökte, vi hade SwatLIVE vid 01.50 så var tvungna att dra. Donk och JSHC drog tillbaka till Hall B. Ska antagligen dit, om jag får ledigt från jobbet. Glöm inte att det var jag som var cool nog att gå först, och leda hela gänget fram till Stell. Hehu, bara jag och Robin som är modiga förövrigt. Edit: Jag kommer till sommaren ofc. Och till vintern. Tuffing där.. Vi stack mot C-hallen, stellan och den där snubben skulle köra airsoft. Jag och Donkeey drog oss mot B-hallen Jag kommer troligtvis både summer och winter 08. Fnatter! >__< Alla försvann in bland folket framme vid scen då ni skulle vifta med ljusstavarna, men jag och xstreem stog kvar under Norton-tornet och väntade. Jag ska lätt dit nästa år, vet inte om det blir sommar eller vinter. Såja, alla dessa år du bara snackat om att komma ska tas igen nu i framtiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Såja, alla dessa år du bara snackat om att komma ska tas igen nu i framtiden eller? Yes. Förhoppningsvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts