RasmusN Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Som description, jag hittar inget som man kan göra. Jag ligger på 50%, lite över det och det finns inga uppdrag. Flickvännen finns inte kvar, hjärtat finns där men när jag åker dit så finns hon inte :/ Jag har iofs den första tjejen där vid det första huset man köper. Vad har jag gjort för fel?? (Jag har för mig att jag råkade skjuta flickvännen en gång i tiden).. Saven laddar jag upp om det är någon som vill hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Vad hette det sista uppdraget du körde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 27 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Vad hette det sista uppdraget du körde? Ååå,, glömmer bort det hela tiden, bike danger tror jag det hette.. Ska kolla upp.. Återkommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 28 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Ååå,, glömmer bort det hela tiden, bike danger tror jag det hette.. Ska kolla upp.. Återkommer! DIRTBIKE DANGER - Kan man få lite hjälp !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Hmm, i vilken stad är du? Eller är du på landsbygden utanför nån stad. För jag kan inte hitta nåt uppdrag som heter Dirtbike danger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Antagligen ett sidouppdrag... finns det nåtgra speciella ikoner på din radar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 29 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Antagligen ett sidouppdrag... finns det nåtgra speciella ikoner på din radar? Hmm, jaop, S (skoluppdrag), flickvänner men inget mer.. Jag kan ladda upp min lilla save om ni vill titta på det.. Jag blev lite tjurig när det inte kommit fram något nytt man kan göra. :/ det ee inte att man ska dejta flickorna nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Det kan vara så att du måste klara bilskolan (brons på alla) för att du ska kunna köpa wang cars. Men har för mig att det ska gå att fortsätta med storyn i alla fall. Men det är kanske värt ett försök. Om inte det hjälper försök att förklara lite bättre vad det sista storyuppdraget gick ut på, eller ladda upp din save. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Det kan vara så att du måste klara bilskolan (brons på alla) för att du ska kunna köpa wang cars. Men har för mig att det ska gå att fortsätta med storyn i alla fall. Men det är kanske värt ett försök. Om inte det hjälper försök att förklara lite bättre vad det sista storyuppdraget gick ut på, eller ladda upp din save. amen å dirt bike Danger är ett Race man ska raca med motorcyklar så vinner man pengar men det finns ett tips för att vinna racen gör så här kör ett race med bilar sen slår du in flygfusket då flyger alla biilar iväg försök att hålla dig på banan då så vinner du enkelt jag gjorde så och jag vann ops funkar inte om man racar med motorcyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 amen å dirt bike Danger är ett Race man ska raca med motorcyklar så vinner man pengar men det finns ett tips för att vinna racen gör så här kör ett race med bilar sen slår du in flygfusket då flyger alla biilar iväg försök att hålla dig på banan då så vinner du enkelt jag gjorde så och jag vann ops funkar inte om man racar med motorcyklar MAN SKA GE FAN I ATT FUSKA I STORYN! vi bryr oss inte dina dåliga fusk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 30 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Det kan vara så att du måste klara bilskolan (brons på alla) för att du ska kunna köpa wang cars. Men har för mig att det ska gå att fortsätta med storyn i alla fall. Men det är kanske värt ett försök. Om inte det hjälper försök att förklara lite bättre vad det sista storyuppdraget gick ut på, eller ladda upp din save. Har redan klarat bilskolan och mc-skolan (har jag för mig) men inte flygskolan. Jag har köpt wang cars. Men det är konstigt att jag redan har klarat 50 % och att det inte finns några uppdrag kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Har redan klarat bilskolan och mc-skolan (har jag för mig) men inte flygskolan. Jag har köpt wang cars. Men det är konstigt att jag redan har klarat 50 % och att det inte finns några uppdrag kvar. Det kanske är så att du måste klara flygskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 30 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Det kanske är så att du måste klara flygskolan.men då struntar jag i det, man får ju bara ett knäppt flygplan som inte kan flyga.. hade varit bättre med det vita mellanstora planet som är enklare att styra. Om ingen vill hjälpa mig med det!amen å dirt bike Danger är ett Race man ska raca med motorcyklar så vinner man pengar men det finns ett tips för att vinna racen gör så här kör ett race med bilar sen slår du in flygfusket då flyger alla biilar iväg försök att hålla dig på banan då så vinner du enkelt jag gjorde så och jag vann ops funkar inte om man racar med motorcyklarAlltså du, om man inte klarar ett race med vare sig bil, motorcykel eller båt så ska man ju defenitivt inte spela uppdragen alls. Jag kan erkänna att jag fuskar men inte för att klara min uppdrag!!!! Det är ju det roliga att man inte fuskar, att man kämpar sig igenom spelet! Testa spela GTA utan att fuska och så får du se hur kul det är!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 MAN SKA GE FAN I ATT FUSKA I STORYN! vi bryr oss inte dina dåliga fusk.... åt helvete med dig knulla LOL LOL LOL dra åt helvete gå och stoppa upp nåt i röven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Du måste klara flygskolan för att kunna komma vidare i storyn, så enkelt är det. Tror att vissa uppdrag kräver att du klarar minst brons i flygskolan eftersom du ska få tillgång till flygplatserna, om jag inte missminner mig. Så det är bara att kämpa på med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts