jesper93 Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 hej jag undrar om man måste klara uppdraget demolition man eller om man bara kan strunta i det och köra det sist när man klarat alla uppdrag och bara har det uppdraget kvart nån som vet tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 nej du måste kö de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 hej jag undrar om man måste klara uppdraget demolition man eller om man bara kan strunta i det och köra det sist när man klarat alla uppdrag och bara har det uppdraget kvart nån som vet tacksam för svar Skicka sparfilen då, så fixar jag uppdraget åt dig. Det är ju inte svårt egentligen, men det kan jag lika gärna göra. Sparfilen hittar du i c:\documents and settings\(Ditt inloggningsnamn)\GTA Vice City User Files. Filen heter GTAVCSF0.b eller en annan siffra istället för 0. Du kanske måste zippa filen innan du laddar upp den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 nej du måste kö de Precis! Alla uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Precis! Alla uppdrag! Demolition Man gör man åt Avery Carrington, och hans uppdrag hör inte till storyn. Alltså måste de inte göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Demolition Man gör man åt Avery Carrington, och hans uppdrag hör inte till storyn. Alltså måste de inte göras. Varför skulle han fråga om man måste göra det, om han har andra uppdrag vid sidan om? Bevisligen har han väl inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Frågeställningen är ju om det uppdraget kommer att försvinna om han gör andra innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Frågeställningen är ju om det uppdraget kommer att försvinna om han gör andra innan... Det vet jag att det definitivt inte gör. Frågan är om det kommer några nya förrän det uppdraget är klart, och det är jag inte så säker på att det gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Det vet jag att det definitivt inte gör. Frågan är om det kommer några nya förrän det uppdraget är klart, och det är jag inte så säker på att det gör. Det skulle jag snarare kalla en gissning, för han säger ju egentligen att det finns andra uppdrag att göra? Det grundar jag just på den här formuleringen: "eller om man bara kan strunta i det" Edit: Samt "eller kan man köra den sen n" Det är hursomhelt en uselt ställd fråga. Redigerad 25 november, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts