Jump to content

Data llr 360?

Remoob
 Share

Recommended Posts

Suck... tror du verkligen att ett helt forum innehållandes runt trettio aktiva medlemmar bryr sig om hurvida du ska köpa en dator eller en Xbox 360? Hur ska vi veta vilka spela du tycker bäst om, vad för sorts TV du har eller hur mycket pengar du har?

Om du trots detta ska ställa en sån meningslös fråga utan att ge någon vidare information kan du väl i alla fall sätta ut punkter och komman... det är grundläggande svenska och får språket att se mycket intressantare ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dator:

Mycket mer möjligheter. Men kräver mer (AntiVirus, underhåll) och är dyrare.

Du kan modda spel, Köra Online, chatta lättare. OTROLIGT många spel..

Men en stor risk för att allt inte funkar..

Xbox360:

Du vet att spelen ALLTID funkar. Mycket limiterat. Kräver en skön teve för att få en sån där riktigt skön ögon orgasm.

Med Live 599:-/år...

Utan Live är det ultra tråkigt. Och Live funkar till 99% alltid... (Om inte din router cp:ar eller nåt)

Sen finns det kanske mer INTERESANTA titlar till Xbox360

Nästan alltid Support.

Jag skulle personligen välja Dator då jag nästan är utnött på min Xbox360. Men jag säger inte att Xbox360 suger. För det är än lögn.Men kort sagt, Vill du spara pengar på konsoll (Sen kanske dom ryker när en ny TV kommer in, eller några spel) eller som du vill ha det bästa med risker, Alltså en dator..

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan beror det ju på. En kraftig dator fungerar ändå inte efter 1-2 år för alla spel då alla spel utvecklas och till slut kräver så mycket utan man får uppgradera den hela tiden. Nya grafikkort, ny processor. Men det är ju om man vill ha en speldator. Däremot skulle jag fråga vad du har för dator just nu. Behöver du en ny och i så fall varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, vill du satsa hårt på spel så är du ju framtidssäker om du köper konsol, en dator blir väldigt snabbt föråldrad i dagens spelutveckling.

Dock får du ju räkna med att spel till konsol är väldigt konsolifierade (o rly), och således fördummade för att man ska kunna spela det. Dock verkar den här linjen mellan konsol- och datorspel suddas ut, äckliga spelutvecklare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor