Remoob Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Vilken ska jag köpa en ny data eller en xbox 360? vet inte vart tråden passade in men den får vara här. Redigerad 25 november, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 MEEEEEN ÅH.. Jävla tard. det vet väl du bäst eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Vad är det du siktar på? Vill du spela många nya spel? Priset? Kvalitén? Multiplayer? Kompisar? Snabbt? Berätta lite mer specifikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Suck... tror du verkligen att ett helt forum innehållandes runt trettio aktiva medlemmar bryr sig om hurvida du ska köpa en dator eller en Xbox 360? Hur ska vi veta vilka spela du tycker bäst om, vad för sorts TV du har eller hur mycket pengar du har? Om du trots detta ska ställa en sån meningslös fråga utan att ge någon vidare information kan du väl i alla fall sätta ut punkter och komman... det är grundläggande svenska och får språket att se mycket intressantare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Köp lite data.... Kan ju alltid vara kul... Men inget sekretessbelagt bara.. det tenderar att locka till sig polisen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag tycker också att du ska köpa lite data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Beror på vad du har för dator och vilka spel du vill spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Dator: Mycket mer möjligheter. Men kräver mer (AntiVirus, underhåll) och är dyrare. Du kan modda spel, Köra Online, chatta lättare. OTROLIGT många spel.. Men en stor risk för att allt inte funkar.. Xbox360: Du vet att spelen ALLTID funkar. Mycket limiterat. Kräver en skön teve för att få en sån där riktigt skön ögon orgasm. Med Live 599:-/år... Utan Live är det ultra tråkigt. Och Live funkar till 99% alltid... (Om inte din router cp:ar eller nåt) Sen finns det kanske mer INTERESANTA titlar till Xbox360 Nästan alltid Support. Jag skulle personligen välja Dator då jag nästan är utnött på min Xbox360. Men jag säger inte att Xbox360 suger. För det är än lögn.Men kort sagt, Vill du spara pengar på konsoll (Sen kanske dom ryker när en ny TV kommer in, eller några spel) eller som du vill ha det bästa med risker, Alltså en dator.. Redigerad 25 november, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Alltså.. Hur mycket pengar har du överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Alltså.. Hur mycket pengar har du överhuvudtaget? Vill du ha en speldator som jag förmodar. behövs lite cash, då är 360 mycket billigare. En dator är mcyker mera allsidig. edit: yezzz data ftw Redigerad 25 november, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Bäst är ju att kompensera en allsidig dator som är billig men duger med en bra spelkonsol, som jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Köp en "data" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Köp en "data" Exakt. Köp lite information, det blir perfekt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Konsoler suger stor påse med bajs. Men det är upp till dig om du värderar att endast kunna spela spel och se på filmer eller att kunna göra i princip allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Sedan beror det ju på. En kraftig dator fungerar ändå inte efter 1-2 år för alla spel då alla spel utvecklas och till slut kräver så mycket utan man får uppgradera den hela tiden. Nya grafikkort, ny processor. Men det är ju om man vill ha en speldator. Däremot skulle jag fråga vad du har för dator just nu. Behöver du en ny och i så fall varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Alltså, vill du satsa hårt på spel så är du ju framtidssäker om du köper konsol, en dator blir väldigt snabbt föråldrad i dagens spelutveckling. Dock får du ju räkna med att spel till konsol är väldigt konsolifierade (o rly), och således fördummade för att man ska kunna spela det. Dock verkar den här linjen mellan konsol- och datorspel suddas ut, äckliga spelutvecklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts