MetoC7 Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Tjena!!!! Jag har problem det är nämligen så att min dator låter som ett hungrigt illsinnat monster. Det brukar gå över ibland av sig självt och det brukar gå över om jag bankar lite på den men då bluescreenar den också. Hur kan detta åtgärdas? Brumljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Har du öppnat datan och och gjort rent den från allt damm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Om inte som Agent47 säger, Öppna dator och starta. Sedan lyssna var ifrån det kommer. Men att det Bluescreenar när du bankar på den låter lite som hårddisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Min brorsa hade samma problem... Han nätagg gick sönder några dagar efter det började... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts