Tweak Skrivet 25 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Om Death Cab For Cutie, Kent, The Sounds och Bloc Party ska jag absolut dra. Alltså Kent och The Sounds De kostar väl typ 50 öre styck. Och det jag egentligen ville påvisa är att dem kan du se när som helst, The Sounds har spelat i Kalmar många gånger liksom. Se till att ta hit lite större grejor! Och bra med, de är dåliga ju. Redigerad 25 november, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Alltså Kent och The Sounds De kostar väl typ 50 öre styck. Ja, typ. Edit: Bara för att de är enkla att få dit så betyder ju inte det att de hindrar de större banden från att komma.. De kommer ju knappast att sluta försöka få dit världskända band bara för att några svenska kommer. Redigerad 25 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Ja, typ. Edit: Bara för att de är enkla att få dit så betyder ju inte det att de hindrar de större banden från att komma.. De kommer ju knappast att sluta försöka få dit världskända band bara för att några svenska omtyckta band kommer. Nä, men de större bandens röster på sidan går till svenska band de kommer ta dit ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Nä, men de större bandens röster på sidan går till svenska band de kommer ta dit ändå. Exakt, då är det ju bara att räkna bort de svenska banden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Exakt, då är det ju bara att räkna bort de svenska banden.. Men det ser inte alls lika slagkraftigt med mina band ju. När de fått ynka 200 röster och In Flames typ 1800. Redigerad 25 november, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Men det ser inte alls lika slagkraftigt med mina band ju. När de fått ynka 2 procent och In Flames typ 10. Äsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Äsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts