Tweak Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Tjena! http://rockparty.se/content/media/band.asp Tänkte tipsa alla intresserade om att man kan rösta på band man vill se på Hultsfred, så tar Rockparty hänsyn till det vid bokningen Och snälla, rösta inte på något av följande: Foo Fighters, In flames, Linkin Park, Kent, Hives, Babyshambles, No Doubt, Håkan Hellström HIM, Kanye West eller Mustasch. då de klarar sig utan era röster, de har massor av röster redan. Stödrösta istället på Bloc Party, Dirty Pretty Things, Kate Nash, Kooks och massa annat!! Finns jättemycket alternativ Rösta inte svenskt överhuvudtaget, snälla, de kan ni se någon annan gång. Tänk på mig OCH, JÄTTEVIKTIGT: Ni som inte vill gå på Hultsfred, och vill vara söta och snälla. Gå in och rösta på något av ovan nämnda band, eller typ Shins och Yeah Yeah Yeahs (något jag gillar i alla fall). Snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Foo Fighters, Linkin Park, Kent. De röstade jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) De röstade jag på. För att vara elak eller för att du gillar dem? VIKTIGT IGEN: OM ni inte ska dit ska ni inte rösta på saker ni gillar, utan på vad JAG gillar. Tack! Redigerad 25 november, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag kryssade för 10-15 stycken som såg intressanta ut (så många bra ju ) men då klagade den på att jag tog för många. Så läste jag och då var det max tre. Sång suger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 För att vara elak eller för att du gillar dem? Lite av båda, och det vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag kryssade för 10-15 stycken som såg intressanta ut (så många bra ju ) men då klagade den på att jag tog för många. Så läste jag och då var det max tre. Sång suger ju vet, jag gjorde samma misstag. Sen valde jag de med mest fart för att det kändes roligast live. Lite av båda, och det vet du. Jo. Eller va? Jag tror vi gillar varandra innerst inne, du och jag. Men du kunde ju valt Kate Nasg och Regina spektor, dem gillaru ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Men du kunde ju valt Kate Nasg och Regina spektor, dem gillaru ju. Men jag tycker de står över Hultsfred, alltså att de förtjänar mer respekt än att lyssnas på av ett gäng råfulla ungdomar och äldre människor i bar överkropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Foo Fighters, Interpol och Yeah Yeah Yeahs fick mina röster, förlåt Tweak, men ser jag på Foo Fighters på en "rösta på" lista så får dom min röst, även fast jag inte tror att dom kommer. Sen har dom blivit bättre på sina listor sedan förra gången, eller mer realistiska iaf, då hade dom med typ AC/DC, Iron Maiden, Pink Floyd osv, band som i vanliga fall drar runt 50-60 000 pers på sina konserter och knappast skulle åka till en småländsk festival för 30 000. Magnus Uggla? Orup? Missy Elliott? Lil Kim? är det någon på allvar som vill se dom på Hultsfred? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonsens Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Åh fy fan, det var länge sedan jag såg så många bedrövliga skitband på ett och samma ställe. Var finns kryssrutan för "Gå och dö, jag lyssnar på riktig musik"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Archetecture in Helsinki röstade jag på. Jag har absolut ingen som helst aning om vad det är för ett band(?) men med det namnet kan det inte vara annat än bra. Perkele. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Kent, Sufjan Stevens och Death Cab For Cutie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Röstade på Serj Tankian, Bloc Party och Foo Fighters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Magnus Uggla, Missy Elliott och Lil' Kim. Kunde inte låta bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Ingen fara Kiedis, bra saker du röstade på ju Ni andra kan dö. Vadå Death Cab kicken, de har ju redan hundratusen röster. Och se sufjan Stevens stå och plinka i nån timme, inget röj alls ju och Kent kan du se när som helst.. Alltså vad taskiga alla är, jag gjorde fel som litade på er Redigerad 25 november, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 In Flames, Kent och Kate Nash gick min röster på.. Och om dem kommer spela där så vill jag dit jue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Ingen fara Kiedis, bra saker du röstade på ju Ni andra kan dö. Vadå Death Cab kicken, de har ju redan hundratusen röster. Och se sufjan Stevens stå och plinka i nån timme, inget röj alls ju och Kent kan du se när som helst.. Alltså vad taskiga alla är, jag gjorde fel som litade på er Human nature. Du borde ha skrivit att vi får rösta på vilka som helst men ABSOLUT INTE på "Bloc Party, Dirty Pretty Things, Kate Nash, Kooks". Tro fan att alla hade röstat på dem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Känns dåligt av mig som bor så nära att inte ta mig dit och se iaf. In Flames som jag gillar starkt, nåväl jag röstade på några som såg bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Human nature. Du borde ha skrivit att vi får rösta på vilka som helst men ABSOLUT INTE på "Bloc Party, Dirty Pretty Things, Kate Nash, Kooks". Tro fan att alla hade röstat på dem då. Äh, jag förväntade mig mer av er än 5-årings beteende. I alla fall vissa av er Men Architecture In Helsinki är bra, så du misslyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag röstade på Death Cab For Cutie, The Shins och Regina Spektor. Artister jag otroligt gärna skulle vilja se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Äh, jag förväntade mig mer av er än 5-årings beteende. I alla fall vissa av er Men Architecture In Helsinki är bra, så du misslyckades Misslyckades? Vem tar du mig för egentligen? Tror du att jag sitter här och försöker vara ondskefull utan anledning?? Va va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts