kicken Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 LAN är farligare, om det skulle köras på samma sätt. Nu menar jag inte heller "hemmaLAN" med grannen. Om du skulle dra på DH-LAN varje helg, fre-sön skulle kroppen snart ta stryk som fan av det. Skulle du därimot dricka dig bra full, 2 gånger om året skulle det inte vara något speciellt (Igen, 2ggr är 2 DH). Votez; 1: Supa 2: Supa Jag längtade efter att det där inlägget skulle komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 LAN är farligare, om det skulle köras på samma sätt. Nu menar jag inte heller "hemmaLAN" med grannen. Om du skulle dra på DH-LAN varje helg, fre-sön skulle kroppen snart ta stryk som fan av det. Skulle du därimot dricka dig bra full, 2 gånger om året skulle det inte vara något speciellt (Igen, 2ggr är 2 DH). Votez; 1: Supa 2: Supa Ja, det är klart DH skulle vara skadligare OM det pågick varje helg. Men nu gör det inte det. Tror inte ens jag behöver säga att det är många, många fler som super varje helg än vad det är som LANar varje helg, därför röstade jag på att supande är farligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Ja, det är klart DH skulle vara skadligare OM det pågick varje helg. Men nu gör det inte det. Tror inte ens jag behöver säga att det är många, många fler som super varje helg än vad det är som LANar varje helg, därför röstade jag på att supande är farligare. Vanan i sig men inte själva handlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Vanan i sig men inte själva handlingen. Jag vet vad ni menar, men jag går på hur folk gör i verkligheten. Men nu får ni ursäkta mig, för jag ska formatera datorn. Redigerad 25 november, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Ja, det är klart DH skulle vara skadligare OM det pågick varje helg. Men nu gör det inte det. Tror inte ens jag behöver säga att det är många, många fler som super varje helg än vad det är som LANar varje helg, därför röstade jag på att supande är farligare. Det är ju ett personligt val. DH skulle i praktiken kunna hållas igång varje helg om dom hade en lina, ett ställe och besökare. Bara för DH bara är 2 gånger om året så är det inte mindre skadligt för kroppen. Det är som sagt ett personligt beslut om man vill supa varje helg, eller bara 2 gånger om året. F.ö. så är den här topicen fitta, då man jämför online vs. IRL i princip. Vill man ut och supa med polarna eller sitta och lira lan med polarna varje vecka? Vilket tror du blir tråkigast i längden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Lana måste vara bättre för kroppen på ett eller annat sätt, det tar ju ungefär tre veckor innan kroppen kan prestera ordentligt under ett träningspass efter en ordentlig fylla. Men, jag super bra mycket hellre än jag sitter nånstans och nördar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 det tar ju ungefär tre veckor innan kroppen kan prestera ordentligt under ett träningspass efter en ordentlig fylla. Hur vet du det (eller var det nån slags ironi?)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Lana måste vara bättre för kroppen på ett eller annat sätt, det tar ju ungefär tre veckor innan kroppen kan prestera ordentligt under ett träningspass efter en ordentlig fylla. Men, jag super bra mycket hellre än jag sitter nånstans och nördar. Eller 48 timmar, men tro vad du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Man blir ju helt jävla förstörd av att gå på LAN. Man blir ju helt jävla förstörd av att supa. 1 - 1 Det är roligare att supa. 1 - 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 (redigerad) Vad finns svaret båda? Att lana och dricka sammtidigt är underskattat! It's the shiit På våran lan slutar det alltid med en bastu tur med nånting kallt i handen Edit: Dom håller även på under själva lanet, var riktigt kul och se hur kasst alla sikta på första lanet jag var på ^^ Redigerad 26 november, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 (redigerad) Vote1: supa vote2: supa Edit: kan säga attja har faktiskt aldrig lanat så kan egentligen inte svara på den här frågan. Skulle inte kunna tänka mig att lana, verkar inte kul. lite för tråkigt för mig som har svårt att sitta stilla. Då är ut o supa o dansa den perfekta medicinen. Redigerad 26 november, 2007 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 1. LANa 2. Supa på LAN <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Hur vet du det (eller var det nån slags ironi?)? Eller 48 timmar, men tro vad du vill. Min systers pojkvän nämde det, han kan ha fel också. Men han menade att det tar tre veckor för kroppen att prestera fullt ut på ett träningspass, och det menade jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Min systers pojkvän nämde det, han kan ha fel också. Men han menade att det tar tre veckor för kroppen att prestera fullt ut på ett träningspass, och det menade jag också. Det tror jag absolut inte är sant, men du får tro/tycka som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Vote 1: Lan Vote 2: Lan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Det tror jag absolut inte är sant, men du får tro/tycka som du vill. Jag vet inte alls nånting. Skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts