Joe Dirt Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Hallå allihopa Jag har precis installerat vista och jag har 2 ljudkort (Ett PCI kort och sedan ljudet på moderbordet...) Jag har letat som en idiot och försökt hittat det där grejset så man kan ändra vilken ljudenhet man kan ha... I XP så hittade man det i kontrollpanelen----->Ljudenheter men det gör man inte i vista... Hjälp snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Det är väl bara att stoppa in ljudkortet, installera drivers och koppla in ljudsladden i rätt hål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Det är väl bara att stoppa in ljudkortet, installera drivers och koppla in ljudsladden i rätt hål? Men som sagt... Jag vill använda båda... Ett till högtalarna och ett till headsetet som jag vill byta mellan utan att byta i baken på datorn... Och det är den funktionen jag inte hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts