Cyper Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 har köpt mig en ps2'a.. sitter här med GT4 och Metal Gear Solid 2 och undrar vilka spel man mer behöver? kan ju inte så mycket om såna här moderna grejjer.. GTA-spelen har jag spelat så mycket på datorn så dom e jag tyvärr trött på... har visserligen varvat MGS2 massa gånger på datorn oxå men det kostade bara 79kr begagnat så jag köpte det iaf.. Medal Of Honor: Underground. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Bully!!! rockar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 rockar!! inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 inte!! Pepparkaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Pepparkaka! Spam? Metal Gear Spelen, viktigt. Need For Speed Most Wanted, Carbon också om man gillar det mycket, men enligt mig är Carbon mycket sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 TPS/FPS Ratchet & Clank Ratchet & Clank är väl ändå platform och inte TPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 (redigerad) Ratchet & Clank är väl ändå platform och inte TPS? Fungerar att spela som FPS i R&C3 vad jag vet iaf, men jag skulle anse spelen som plattform action TPS äventyr, R&C är en av mina absoluta spelfavoriter genom tiderna, senaste till PS3 va värkligen freakin' sweet, fast slutet är byggt för en uppföljare. Skaffa! Annars så är Shadow of the Colossus är givet köp. spelet går ut i princp att döda 16 st colossus Redigerad 28 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts