^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 har köpt mig en ps2'a.. sitter här med GT4 och Metal Gear Solid 2 och undrar vilka spel man mer behöver? kan ju inte så mycket om såna här moderna grejjer.. GTA-spelen har jag spelat så mycket på datorn så dom e jag tyvärr trött på... har visserligen varvat MGS2 massa gånger på datorn oxå men det kostade bara 79kr begagnat så jag köpte det iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Need For Speed Prostreet? Metal Gear Solid 3? Tekken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) MGS3 är på ingång.. multi-x vettu NFS Prostreet.. om man gillar NFSU 1 och 2, gillar man Prostreet då oxå eller är det helt annorlunda, sämre körkänsla osv.? samma fråga som ovan fast angående NFS Most Wanted? Tekken är nått fightingspel va? såna gillar jag inte dessvärre.. Redigerad 23 november, 2007 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) Splinter cell 1 Redigerad 23 november, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 NFS Prostreet.. om man gillar NFSU 1 och 2, gillar man Prostreet då oxå eller är det helt annorlunda, sämre körkänsla osv.? samma fråga som ovan fast angående NFS Most Wanted? Prostreet är rätt ordentligt annorlunda än UG1 och 2, man kör på banor istället för i staden, inga poliser eller civilians längre och bilarna körs mer realistiskt. Bättre på en del sätt, sämre på andra sätt. Beror väl på vad man själv gillar. En blandning av NFS och GT. Most wanted är ett måste om du gillade underground, underbart spel. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Kingdom Hearts 1 & 2 är väl två måsten om man gillar RPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Vad gillar du för gener då? de flesta sportspelen som görs nu för tiden är riktigt sköna på PS2'an, sen är det ju olika spel-serier som varken jag eller någon annan kan säga vilken du föredrar. Oftast brukar den som enligt folk är bäst vara den som just de skaffat...så...tja. Sitter och installerar Prostreet just nu, kan ju kommentera det senare. Most Wanted däremot kan jag absolut rekommendera, även om NFSU 2 var roligare, speciellt på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Bully!!! Skitroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Jag har en polare som köpte en ps2 i fjol och hittills har han skaffat sig 7 spel. Alla är olika versioner av SingStar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Arc: Twilight of the Spirits Tveklöst ett av dom bästa spelen jag någonsin har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Kingdom Hearts 1 & 2 är väl två måsten om man gillar RPG. Wòrd Annars är Final fantasy spelen ett annat måste, men berätta vad du gillar för genrer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Jag har en polare som köpte en ps2 i fjol och hittills har han skaffat sig 7 spel. Alla är olika versioner av SingStar. Slå honom från mig. Falcon punch! Om du vill ha snygga spel finns ju Black och Killzone. Mindless shooting, lots of fun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) får kika närmare på dom moderna NFS-spelen verkar det som.. vilka genrar jag gillar.. hmm.. tja.. inte FPS och RPG iaf.. sen vette fan.. gillar väl mest bilspel och ett och annat "udda" spel som t.ex. MGS2.. är Resident Evil 4 bra? att gå runt och döda folk verkar inte så kul enligt mig men det finns ju en kulig motorsågskontroller man kan ha till det spelet för övrigt beställde jag ett begagnat exemplar av Shox förut (50kr).. spelade det hemma hos någon för några år sedan och tyckte det var bra.. Redigerad 23 november, 2007 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Beat em Up här rekomenderar jag följande Tekken5 Mortal Kombat (vilket som helst av dom, alla är lika roliga) Soul Calibur 2 Soul Calibur 3 RPG Final Fantasy X Suikoden 4 TPS/FPS Killer 7 (ja jag vet, konstig grafik, men älskvärd story) lägger väl även in MGS3 Splinter Cell Ratchet & Clank Sport Tony Hawk spelen Need for Speed NHL Det är det mesta jag rekomenderar för tillfället =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Vet inte om detta har nämts, men Resident Evil. Jag darrar bara jag nämner namnet! Det finns INGET bättre spel än detta. Speciellt 4:an. Jag skulle kunna börja gråta när jag tänker på det kommande spelet! Gaah vad jag längtar! Spela dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Jag har gjort en lista med alla PS2-spel (som var släppta då jag kompilerade listan) som fått över 6 i betyg på Gamespot. Har dock för mig att jag exkluderat vissa sport, racing, eller simulatorspel (då jag hatar sådana). .hack//Infection Part 1 007: Agent Under Fire Aeon Flux Aggressive Inline AirBlade Alien Hominid Alter Echo Ape Escape 2 Ape Escape 3 Aqua Aqua Armored Core 2: Another Age Arthur and the Invisibles Batman Begins Batman: Rise of Sin Tzu Batman: Vengeance Battle Engine Aquila Black Blood Omen 2 Blood Will Tell Bujingai: The Forsaken City Bully Call of Duty 3 Castlevania: Curse of Darkness Castlevania: Lament of Innocence Champions of Norrath Cold Winter Crash Nitro Kart Crash Tag Team Racing Crash Twinsanity Crimson Sea 2 Crimson Tears Dark Cloud Dark Cloud 2 Darkwatch Dead to Rights Dead to Rights II Destroy All Humans! Destroy All Humans! 2 Devil Kings Devil May Cry Dino Stalker Dirge of Cerberus Disaster Report Disney's Extreme Skate Adventure DOA2: Hardcore Dog's Life Donald Duck: Goin' Quackers Dr. Muto Dragon Ball Z: Budokai Dragon Ball Z: Budokai 2 Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 Dragon Quest VIII Drakan: The Ancients' Gates Dual Hearts Ecco the Dolphin Endgame Evil Dead: Regeneration Final Fantasy X Final Fantasy X-2 Final Fantasy XII FlatOut 2 Frogger's Adventures From Russia With Love Fur Fighters: Viggo's Revenge Gadget Racers Genji: Dawn of the Samurai Ghost in the Shell: Stand Alone Complex Giants: Citizen Kabuto Gladiator: Sword of Vengeance God Hand God of War God of War 2 GTA: Liberty City Stories GTA: Vice City Stories Guncom 2 Gunfighter 2 Gungrave: Overdose Gunvari Collection Haven: Call of the King Headhunter: Redemption Herdy Gerdy Hunter: The Reckoning Wayward Ice Age 2: The Meltdown ICO I-Ninja Jak 3 Jak II James Bond 007: Everything or Nothing Just Cause Killer7 Killzone King of Fighters 00/01 Kingdom Hearts Kingdom Hearts II Klonoa 2: Lunatea's Veil Kya: Dark Lineage Legend of Kay Marc Ecko's Getting Up Marvel: Ultimate Alliance Maximo vs. Army of Zin Maximo: Ghosts to Glory Medal of Honor: European Assault Medal of Honor: Frontline Men in Black II: Alien Escape Mercenaries Metal Arms Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid 2: Substance Metal Gear Solid 3: Subsistence Mission Impossible: Operation Surma Mortal Kombat: Armageddon Mortal Kombat: Deadly Alliance Mortal Kombat: Deception Mortal Kombat: Shaolin Monks Mystic Heroes Naruto: Ultimate Ninja Neo Contra Nightshade Ninja Assault Okage: Shadow King Pac-Man World 2 Pac-Man World 3 Piglet's Big Game Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow Pirates: The Legend of Black Kat Pitfall: The Lost Expedition Portal Runner Primal Ratchet & Clank Ratchet & Clank: Going Commando Ratchet & Clank: Up Your Arsenal Ratchet: Deadlocked Red Dead Revolver Resident Evil Survivor 2: Code Veronica Resident Evil: Dead Aim Rise of the Kasai RoadKill Rogue Galaxy Rogue Ops Rygar S.L.A.I Samurai Champloo: Sidetracked Scooby-Doo: Night of 100 Frights Serious Sam: Next Encounter Shadow Man: 2econd Coming Shadow of Rome Shadow of the Colossus SkyGunner Sly 2: Band of Thieves Sly 3: Honor Among Thieves Sly Cooper and the Thievius Raccoonus SOCOM 3: US Navy SEALs SOCOM II: U.S. Navy SEALs SOCOM: U.S. Navy Seals: Combined Assault Soul Calibur II Soul Calibur III Spartan: Total Warrior Sphinx and the Cursed Mummy Splashdown: Rides Gone Wild Spy Fiction SSX Tricky Star Wars Episode III Star Wars: Jedi Starfighter Star Wars: The Clone Wars State of Emergency Street Fighter Alpha Anthology Street Fighter EX3 Stretch Panic Suikoden III Super Dragon Ball Z Super Monkey Ball Deluxe Tak 2: The Staff of Dreams Tak and the Power of Juju Tak: The Great Juju Challenge Tekken 4 Tekken 5 Tekken Tag Tournament Tenchu: Wrath of Heaven Terminator 3: The Redemption The Adventures of Cookie & Cream The Bouncer The Getaway The Haunted Mansion The Incredible Hulk The King of Fighters 02/03 The King of Fighters 2006 The Lord of the Rings: The Third Age The Mark of Kri The Matrix: Path of Neo The Mummy Returns The Punisher The Sims 2 The Urbz: Sims in the City The Warriors Time Crisis 3 Time Crisis II Time Crisis: Crisis Zone TimeSplitters TimeSplitters 2 TimeSplitters: Future Perfect Tokobot Plus Tom and Jerry: War of the Whiskers Tony Hawk's Pro Skater 3 Tony Hawk's Pro Skater 4 Tony Hawk's Wasteland Total Overdose: A Gunslinger's Tale in Mexico Turok: Evolution Ty the Tasmanian Tiger Ty the Tasmanian Tiger 2 Urban Chaos: Riot Response Urban Reign Vampire Night Van Helsing War of the Monsters Way of the Samurai We Love Katamari Vexx Viewtiful Joe Viewtiful Joe 2 WinBack: Covert Operations Virtua Cop: Elite Edition Virtua Fighter 4 Virtua Fighter 4: Evolution X-Men Legends Yakuza Ys: The Ark of Napishtim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Splinter cell 1 Jaaaaa! Bully!!! Skitroligt Själv funderar man på att köpa ps2 enbart för Bully.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Fahrenheit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Hur har det kunnat gått så långt i tråden utan att nån rekommenderar God of War I och II? Bland det absolut bästa jag har spelat. Har själv bara ettan men när jag orkar spela igenom det absolut sista ska tvåan införskaffas. SKAFFA IDAG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Hur har det kunnat gått så långt i tråden utan att nån rekommenderar God of War I och II? Bland det absolut bästa jag har spelat. Har själv bara ettan men när jag orkar spela igenom det absolut sista ska tvåan införskaffas. SKAFFA IDAG!!! Din lök ! Nu kom du precis före mig! Jo köp God of War! Tvekade länge innan jag köpte det. Men herre Gud vad roligt man har när man spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts