meeh92 Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Hej jag behöver hjälp med två uppdrag.. Dels det när man ska lura bort den malaysiska maffian till landet och den när man ska hjälpa zeros leksaksbil med helikoptern. Jag har lagt ut saven på *klicka* Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Hej jag behöver hjälp med två uppdrag.. Dels det när man ska lura bort den malaysiska maffian till landet och den när man ska hjälpa zeros leksaksbil med helikoptern. Jag har lagt ut saven på *klicka* Tack på förhand Ett tips för uppdraget "Lure" är att köpa off-road däck till bilen, och gärna lite lustgas, det brukar underlätta Zeros uppdrag behöver du inte klara så länge du inte siktar på 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
meeh92 Skrivet 22 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Ett tips för uppdraget "Lure" är att köpa off-road däck till bilen, och gärna lite lustgas, det brukar underlätta Zeros uppdrag behöver du inte klara så länge du inte siktar på 100%. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Tryck Här Gjorde båda uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
clabben Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Jag behöver också hjälp med uppdrag precis efter lure. Det är "ice cold killer" och den när man ska hjälpa ut några killar från fartyget. Har lagt ut saven på http://download.yousendit.com/024B1B9E12ACE711 Ifall någon vore skyst att hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Jag behöver också hjälp med uppdrag precis efter lure. Det är "ice cold killer" och den när man ska hjälpa ut några killar från fartyget. Har lagt ut saven på http://download.yousendit.com/024B1B9E12ACE711 Ifall någon vore skyst att hjälpa Så där fixat Gjorde bara första uppdraget såg sen att de var två uppdrag du skulle ha hjälp med *Edit* Gjorde båda uppdragen Redigerad 26 november, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
clabben Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 ERE nån annan som pallar göra båda:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 (redigerad) ERE nån annan som pallar göra båda:P Har ju gjort båda Redigerad 26 november, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Jag brukar köpa SMG och skjuta då de kommer jämsides. Eftersom jag inte fått Mission Failed ännu, trots att jag skjutit ihjäl dem ibland så fortsätter jag klara uppdraget på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
clabben Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 ERE nån annan som pallar göra båda:P TACK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
clabben Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Ere nån som har nått tips på uppdraget då man ska råna en lastbil med släp med hjälp av cesar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Ere nån som har nått tips på uppdraget då man ska råna en lastbil med släp med hjälp av cesar... Åk upp jämsides med lastbilen så hoppar cesar upp mot dörren och börjar spöa upp föraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 (redigerad) Åk upp jämsides med lastbilen så hoppar cesar upp mot dörren och börjar spöa upp föraren. precis åk upp jämsides mot lastbilens dörr Redigerad 29 november, 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
achalimbomba Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag är fast på uppdraget "hitman", när man ska kapa ett flygplan, och undrar om någon har något tips. Jag har lagt upp save filen på *klick* ifall någon kan hjälpa mig klara uppdraget... Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Jag är fast på uppdraget "hitman", när man ska kapa ett flygplan, och undrar om någon har något tips. Jag har lagt upp save filen på *klick* ifall någon kan hjälpa mig klara uppdraget... Tack på förhand <--- Klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts