VenoM Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Mitt dumma cpfucko (även kallat min dator) har rycket xD När jag försöker ladda ner nått, genom FF:s filhämtare så tankar den kanske 5% sen säger den att den e klar? om jag inte rensar filhämtaren så kan jag ibland fortsätta nerladdningen, men inet alltid, HJÄLP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Hade så med min förra dator också. Det löste sig aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Hade så med min förra dator också. Det löste sig aldrig. Jaaahupp, det sög jue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Om skiten inte vill lösa sig så kan du ju alltid skaffa en download manager. Jag rekommederar isåfall IDM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts