Pain To ThE MaX Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Jag vet inte varför men om jag t.ex. installerar ett spel och sedan tar bort detså "får" jag inte mina Mb eller GB som spelet tog. För att få veta hur mycket jag har måste jag installera om XP eller uppdatera(samma sak). Nån som har en aning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Jag har vart med om det men jag har ingen aning hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Det beror kanske på att windows XP skapade en systemåterställningspunkt när du installerade spelet och då förlorar man en del hårddiskutrymme. <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Kan man fixa det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Man kan inaktivera systemåterställning genom Start-Kontrollpanelen-System-Systemåterställing och sedan kryssa i rutan inaktivera systemåterställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Vet faktiskt inte om jag vill det för att det kan ju hända nått som man behöver system återställning till...men tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 Jag gjorde misstaget att inaktivera systemåterställning för att frigöra hårddiskytrymme och tack vare det fick jag installera om XP när ett problem uppstod, systemåterställning är en av de bästa funktionerna i XP. Har det funnits i 2000/me också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2002 MMM...tycker jag med för en gång så hände nått med min panda anti virus. Min dotor startades om hela tiden, kanske 5 gånger innan jag kom in till skrivbordet och det enda jag tänkte på var just systemåterställning. Och det fixade problemet, gissa om jag blev glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts