kicken Skrivet 22 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Okej! Jag har uppdaterat förstaposten med avsnitt 3. Jag har försökt att göra den lite seriösare men inte lyckats så bra, men vissa har sagt att den är bättre än avsnitt 1 o 2. Ni får väl se på egen risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Okej! Jag har uppdaterat förstaposten med avsnitt 3. Jag har försökt att göra den lite seriösare men inte lyckats så bra, men vissa har sagt att den är bättre än avsnitt 1 o 2. Ni får väl se på egen risk. Ont i armen fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Ont i armen fortfarande? Inte lika mycket, men det känns så fort jag böjer den. Antagligen öm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Inte lika mycket, men det känns så fort jag böjer den. Antagligen öm. Inte springa in i dörrar :/ Det är dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Inte springa in i dörrar :/ Det är dumt. Tack. Nu vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) Svårt att hitta ett bra ord för denna bild men jag fann det; Välbakad. Man kan undra vad du har gjort.. Bill. http://img50.imageshack.us/img50/7136/vlbakadou2.png Redigerad 23 november, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Svårt att hitta ett bra ord för denna bild men jag fann det; Välbakad. Man kan undra vad du har gjort.. Bill. Meh, ta bort den Hur ful som helst Hur som helst, avsnitt 4 kommer imorgon och jag kan redan nu lova er att den är bäst! Roligt rakt igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Meh, ta bort den Hur ful som helst Hur som helst, avsnitt 4 kommer imorgon och jag kan redan nu lova er att den är bäst! Roligt rakt igenom! Bra då vet jag. Ska inte missa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts