Mathias Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Är det bara jag som nästan aldrig använder PM? Är det nog. Inte för att jag använder den direkt dagligen, men det händer och när den är full är det irriterande att behöva plocka bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Är det bara jag som nästan aldrig använder PM? Använder nästan heller aldrig PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Släng skit PM's ffs. Har 12 sparade PM's sedan 2002, så käfta inte. Man behöver inte spara skitPM's från sin GTAsajten pojkvän, bögjävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Släng skit PM's ffs. Har 12 sparade PM's sedan 2002, så käfta inte. Man behöver inte spara skitPM's från sin GTAsajten pojkvän, bögjävlar. Vad innehåller de du har sparat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Är det bara jag som nästan aldrig använder PM? Nopes. jag använder det aldrig... Kan va för att jag inte dejtar någon Gtasajtare heller.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Vad innehåller de du har sparat? 6st Grattis PM 3st Spel PM ( Hacking till Maple 2 accs till FlyFF ) 3st Sentimentala PM ( 1 från 2002 från mig själv, där det står roliga saker..>> Ett från Topp3 timmarna innan han blev bannad Ett från Karatemorfar där vi snackar om att jag ska dra från forumet vid 1000 posts. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 6st Grattis PM 3st Spel PM ( Hacking till Maple 2 accs till FlyFF ) 3st Sentimentala PM ( 1 från 2002 från mig själv, där det står roliga saker.. >> Ett från Topp3 timmarna innan han blev bannad Ett från Karatemorfar där vi snackar om att jag ska dra från forumet vid 1000 posts. ) Hehe, de var de tre sista jag ville veta ju Sött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Oj, så mycket onödiga pm jag hade, upptäckte jag nu. Rensade precis bort 50 stycken. Ursäkta för en onödig tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Va'fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Oj, så mycket onödiga pm jag hade, upptäckte jag nu. Rensade precis bort 50 stycken. Ursäkta för en onödig tråd.. Det var i princip det jag visste. Ni vill ha större PM-box. Lika dumt som att spara all spampost man får på mailen, eller att spara all reklam man får i posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Mitt äldsta och käraste PM. http://static.pici.se/pictures/pAFoFqtmU.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Mitt äldsta och käraste PM. Humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 (redigerad) Mitt äldsta och käraste PM. http://static.pici.se/pictures/pAFoFqtmU.png "..eller vad han nu heter perlan_ eller nått.." Redigerad 17 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 "..eller vad han nu heter perlan_ eller nått.." Ja? Vem fan bryr sig om Perlan_.. Jävla spännbög. Helt rätt av KalleKuk dock att varna såklart. Att kalla någon ful är ban direkt. F.ö. är Perlan_ ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts