curry Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Detta är kanske lite petigt och onödigt.. men jag har tänkt på de här gubbarna med bruna rockar och hattar i GTA 3 , de brukar säga " My mother is my sister" hur i **lvete menar dom med det och de är kaxiga när man börjar mucka med dem men det angår inte det här. (Kan alla sluta dra upp CS topics hela tiden , hatar den där skit modden.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 bara för att du hatar cs så betyder det inte att du kan bestämma att vi ska sluta med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 bara för att du hatar cs så betyder det inte att du kan bestämma att vi ska sluta med den! håller med till 100 % !!! w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Detta är kanske lite petigt och onödigt.. men jag har tänkt på de här gubbarna med bruna rockar och hattar i GTA 3 , de brukar säga " My mother is my sister" hur i **lvete menar dom med det och de är kaxiga när man börjar mucka med dem men det angår inte det här. (Kan alla sluta dra upp CS topics hela tiden , hatar den där skit modden.) Varför startade du inte denna topic i GTA3 forumet istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 jag hatar "my mother is my sister gubbarna" PS' Cs aeger!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 3 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 jag hatar "my mother is my sister gubbarna" PS' Cs aeger!!!!!!!!! NOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 det finns en klistrad Cs tråd..vet ni varför den skapades? för att det inte ska vara några andra cs topicar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 ÄHHHHHHHH!!! vad snackar du om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Varför startade du inte denna topic i GTA3 forumet istället? Detta ÄR ju gta3 forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts