VenoM Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Prova köra med cross dämparna då är det skitenkelt att hålla den på vägen, sen kör du med fyrhjulsdrift också, då får du inte okontrollerbara ställ i varenda kurvjävel ^^ Okontrollerbara ställ kan va kul Men ska testa det när jag kommer hem.^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Okontrollerbara ställ kan va kul Men ska testa det när jag kommer hem.^^ Men har du V12an med lite småsaker utbytta på ca 3900 hjästar är inte bakhjulsdrift och drag dämparna särskilt roliga bilen spinner bara och sladdar runt runt tills motorn skär ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Men har du V12an med lite småsaker utbytta på ca 3900 hjästar är inte bakhjulsdrift och drag dämparna särskilt roliga bilen spinner bara och sladdar runt runt tills motorn skär ihop Då köper man en ny motor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Då köper man en ny motor Nej, nya dämpare och ställer om lådan på 50-50% på driften^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Nej, nya dämpare och ställer om lådan på 50-50% på driften^^ det är beroende på hur man tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 det är beroende på hur man tänker jojojo. vad kör du för bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 jojojo. vad kör du för bil? En eclipse och såndär Hauler eller va dom heter Själv? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 En eclipse och såndär Hauler eller va dom heter Själv? xD Kör med haulers "dräparen" 500 ^^ med V12 kompressor äre nån som vet varför spelet krachar när jag försöker gå in på nån av bilhandlarna eller i garaget? får bara köpa karosserna och bygga skiten själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Kör med haulers "dräparen" 500 ^^ med V12 kompressor äre nån som vet varför spelet krachar när jag försöker gå in på nån av bilhandlarna eller i garaget? får bara köpa karosserna och bygga skiten själv Förmodligen nån äcklig mod som buggar upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Någon som vet vart man hittar 2.3.0LE patchen? Jorå, jag har googlat men jag är kaaaass på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Någon som vet vart man hittar 2.3.0LE patchen? Jorå, jag har googlat men jag är kaaaass på det. www.ger-tech.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Kör med haulers "dräparen" 500 ^^ med V12 kompressor äre nån som vet varför spelet krachar när jag försöker gå in på nån av bilhandlarna eller i garaget? får bara köpa karosserna och bygga skiten själv Samma för mig, vad menar du med köpa karosser ch bygga själv, hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Mitt spel kraschar hela tiden efter jag har installerat version 2.3.0LE... Måste man patcha alla (1-2.3) innan man installerar 2.3.0LE?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Mitt spel kraschar hela tiden efter jag har installerat version 2.3.0LE... Måste man patcha alla (1-2.3) innan man installerar 2.3.0LE?? Asså tanka Live Update, sen 2.3.0LE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 (redigerad) Asså tanka Live Update, sen 2.3.0LE Aaaha... Fyfan är det därför det kraschar hela tiden Dumt att jag inte tänkte på det EDIT... Nu kraschar spelet i menyn istället Redigerad 25 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Hur får man fusken att funka? har version 2.3.0, skriver in fusken när man man är i garaget men dom funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Hur får man fusken att funka? har version 2.3.0, skriver in fusken när man man är i garaget men dom funkar inte Du måste först skriva fusket, sen trycka på knappen mellan montera/demontera skifrnycklen och lack knappen den Fine Tuning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Fasiken... Jag kan inte spela med patchen 2.3.0LE... Det kraschar bara på vista... En fråga, Vart kan man ladda ner Invictus Live! Updater?? Förutom på Ger-tech.net... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Samma för mig, vad menar du med köpa karosser ch bygga själv, hur? Om du har 2.3.0LE så finns d et en till "köpa bilar" knapp, där du byter in din nuvarande bil mot en enkel kaross. altså ingenting på den, bara ramen, sen får du bygga bilen själv. man får halva värdepriset för sin bil, och får betala det tredubbla för karossen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts