VenoM Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Vilka portar använder msn, eller skype? Nästintill omöjligt att hitta nån som är öppen i skolan Men måste hitta en. Så några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Google http://eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=927086 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 www.portforward.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Jag tyckte jag googlade Jag kan inte googla :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Använd zenmap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts