T-Bone Mendez Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 (redigerad) Var hittar man horor som bär på kniv? Jag trodde man kunde hitta kniv löst nån stans men har läst på flera ställen att man bara kan få dom från horor. Jag har dödat massa men inga av dom bär på kniv. Är det något speciellt område dom går med knivar? Redigerad 19 november, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Var hittar man horor som bär på kniv? Jag trodde man kunde hitta kniv löst nån stans men har läst på flera ställen att man bara kan få dom från horor. Jag har dödat massa men inga av dom bär på kniv. Är det något speciellt område dom går med knivar? Utanför CJs hus brukar det vara fin skörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Brukar även finnas en del i Market, Los Santos. I alla fall för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Du kanske känner till de svarta snubbarna med någon vit mössa och blå utstyrsel, de brukar bära knivar. Hoppas du vet vilka jag menar. Annars så finns knivar lite överallt, som vid Snake Farm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Det finns väl inget speciellt ställe där horor bär knivar, det är olika från hora till hora, ibland har dom kniv och andra gånger pistol. Vid sjukhuset i San Fierro har jag ofta stött på horor med vapen. Jag vet att man kan hitta en kniv vid Snake Farm också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Vart ligger Snake Farm? I Ganton har jag dödat massa horor men ingen har knivar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 (redigerad) Vart ligger Snake Farm? I Ganton har jag dödat massa horor men ingen har knivar. Det ligger nära den övergivna flygplatsen. Här är en karta: Redigerad 20 november, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Aha där, nu vet jag. Det är där man är i ett uppdrag när man träffar Kent Paul och Maccer för första gången, tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Aha där, nu vet jag. Det är där man är i ett uppdrag när man träffar Kent Paul och Maccer för första gången, tack för hjälpen. Stämmer. No problems. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Stämmer. No problems. Det är en precis utanför mitt hus, hon har kniv, kom hit fort om du vill ha en kniv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Det är en precis utanför mitt hus, hon har kniv, kom hit fort om du vill ha en kniv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Jaha det var i spelet, trodde ni menade på riktigt annars kan du få en kökskniv av mig! Jag har ett par Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jaha det var i spelet, trodde ni menade på riktigt annars kan du få en kökskniv av mig! Jag har ett par Ännu värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Ännu värre. men roligt var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 men roligt var det! Ja oj vad alla skrattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Ja oj vad alla skrattar Tihi, jag vet att jag har sjuk humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts