Alle090 Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Windows är byggt så, men det är inte särskilt logiskt. Så att göra -gubben var inte särskilt befogat. Okej, då fattar jag. Nae, -gubben kanske inte var det smartaste. Tänkte först ta -gubben. men stressen hann före... @Boomer Har det alltid varit så på det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Har du läst första inlägget alle? Står info där. Fast det spelar ingen roll nu, har kontaktat datorbutiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Har du läst första inlägget alle? Står info där. Fast det spelar ingen roll nu, har kontaktat datorbutiken. Jepp, Ny dator? Men jag menade ALLTID i det spelet? Jaja, man får be dig lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Har du fått något svar om detta? Har samma problem nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Ska skicka tillbaka grafikkortet till datorbutiken imorgon. Mycket mer vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 För att inte starta en ny tråd så tänke jag bara snabbt fråga här, när jag ska stänga ner Kane & Lynch så fryser hela datorn. Det går att spela och sånt utan problem men spelar man för länge så går det inte att stänga, spelar man kanske i max en kvart så går det. Någon som vet varför det är så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts