Jax Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 jag har gjrot uppdrag 1-16. men när jag kom till uppdrag 15 började spelet hacka som f*n och det har fortsatt med det. någon som vet vad man kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 ladda hem drivrutiner till grafikkortet! då borde det funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ju mer du klarar desto mer plats tar de på datorn om du raderar save files borde de gå fortare men skyll inte på mig om de inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 jag har gjrot uppdrag 1-16. men när jag kom till uppdrag 15 började spelet hacka som f*n och det har fortsatt med det. någon som vet vad man kan göra. Testa att spela utan ljud...stäng av det i setup. Vad är det för sorts hackningar? Är spelet i slow motion eller "hackar" det? Med hackar menar jag t.ex. att när du kör runt i stan så stannar spelat i 0,5 sekunder då och då. Kanske mindre än 0.5 men du fattar vad jag menar. Det kan vara att du har för lite RAM. 256 är perfekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jax Skrivet 28 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 det hackar, stannar upp några hundradelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 (redigerad) det hackar, stannar upp några hundradelar. Men vad har du för dator? T.EX. processor, ram, grafikkort, ljudkort och vilka drivrutiner till grafikkortet. Redigerad 1 mars, 2003 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts