skarin Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 hej. jag undrar var man kan köpa heelys. helst en svensk sida.har testat heelys.se men det finns ingen länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 http://www.lifestyleshop.se/index.php ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 18 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 http://www.lifestyleshop.se/index.php ? ingen köp länk där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 ingen köp länk där 1. Välj en sko. 2. Tryck på "Lägg i korgen!" 3. Tryck på "Till Kassan" Viola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) ingen köp länk där svart att se "Lägg till i kundvagn"? --> Till Kassan. DAMNDAMNDAMN TUX Redigerad 18 november, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 18 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 1. Välj en sko. 2. Tryck på "Lägg i korgen!" 3. Tryck på "Till Kassan" Viola! det visas ingen lägg i korgen knapp på min dator:s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Hehe, det där tyckte jag var jättecoolt för några år sedan. Fast jag köpte aldrig några, och det är nog tur det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 det visas ingen lägg i korgen knapp på min dator:s Det är en knapp på din skärm.. Alltså bilden som visas och du använder muspekaren för att trycka på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 det visas ingen lägg i korgen knapp på min dator:s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 18 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 det visas ju ingen på min dator sa jag ju!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) det visas ju ingen på min dator sa jag ju!!!!!!! Det visas ingen sån för mig heller. Det är bara en blank ruta där. Redigerad 18 november, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Rullskor?! Jaja, man lär sig något nytt varje dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Rullskor?! Jaja, man lär sig något nytt varje dag... Damn, har du bott under en sten under din barndom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Men är inte rullskor lite, urhm 90 talet?. Jag har aldrig sett någon använda rullskor. Senaste jag såg dessa "skor" var liksom när jag var cirka 5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 19 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Men är inte rullskor lite, urhm 90 talet?. Jag har aldrig sett någon använda rullskor. Senaste jag såg dessa "skor" var liksom när jag var cirka 5 år dom upp fans 1999 så det kanske e lite 90 tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Damn, har du bott under en sten under din barndom! Som gatubarn i 1800-talets London bodde vi snarare PÅ sten än under. Thank you very much young whippersnapper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Kände en kille som andvände heelys för ett tag sen. Det gick för långt när han började andvända dem på gympan. Tog 100 meter 3 ggr snabbare en resten av oss. Klart att gympa läraren reagerade så detta hände bara en gång. Men fan vad kaxig han var efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Kände en kille som andvände heelys för ett tag sen. Det gick för långt när han började andvända dem på gympan. Tog 100 meter 3 ggr snabbare en resten av oss. Klart att gympa läraren reagerade så detta hände bara en gång. Men fan vad kaxig han var efteråt Ni kan då inte vara en snabb klass.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 dom upp fans 1999 så det kanske e lite 90 tal Dom fanns väl innan det också? Förresten, särskrivningar på expertnivå eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts