notorius Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Finns det någon som läser tidningen psw...dem skriver massa om gta vc:) I första tidningen så stod det allt om hur mycket byggnader kostade och vilka som var bra att köpa. I andra tidningen så stor det var alla paketen finns och var alla rampagen finns. Jag tycker att det är den bästa tidningen och att ni borde köpa den!!!! /Notorius!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 ja har den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 ja har den Jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Hur jävla många topicar har du egentligen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 24 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Jag har bara 4 st....vad e det för fel på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 att ha en tidning där det står om hur mycket husen kostar gör väl inget men att den andra bärattade var alla paket och rampages var e ju som fusk skittråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Jag har bara 4 st....vad e det för fel på det? Du kan väl skriva allt skit i ett och samma..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts