Voorhees93 Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) Hej jag har version 2.00 på mitt San Andreas och hur moddar jag då? Jag har hört nåt om att patcha men hur funkar detta? Länka gärna svensk guide... Redigerad 18 november, 2007 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 http://www.gtamodding.com/index.php?title=...as_v2.0_Modding... där har du när ska folk lära sig att söka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 18 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 men jag är efterbliven... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 men jag är efterbliven... Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts