Voorhees93 Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Hej vet nån vart kan jag ladda ner och patcha mitt San Andreas med version 2.0 till v.1.0 gratis? Skicka länk tack! Redigerad 18 november, 2007 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jaaaaao Kolla runt lite där, finns garanterat! (; Skulle länka precis om jag hade tid, kanske editerar in imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Hej vet nån vart kan jag ladda ner och patcha mitt San Andreas med version 2.00 till v.1.01. gratis? Skicka länk tack! Du menar v2.0 -> v1.0 För v1.01 är samma som v2.0. Bara att v2.0 köper man i affären och v1.01 patchar man sitt egna Gta Sa.. Men som Godfather säger ****** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 menar ni att man kan göra v2.0 till 1.0?eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 menar ni att man kan göra v2.0 till 1.0?eller vad? Ja? Läs ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 kan ngn länka tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 kan ngn länka tack? Google är svårt? PRESS ME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Google är svårt? PRESS ME jag hittade den ett tag eftar jag hade postat...men en liten guide skulle va bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 jag hittade den ett tag eftar jag hade postat...men en liten guide skulle va bra. ladda ner? Okej? You see my point? Sen öppna filen du får ner? Antar en .rar fil? Öppna den? Sen finns det en exe fil i den? Testa trycka på den, glöm inte att dubbelklicka, sen när den startar, FÖLJ instruktionerna på skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 ladda ner? Okej? You see my point? Sen öppna filen du får ner? Antar en .rar fil? Öppna den? Sen finns det en exe fil i den? Testa trycka på den, glöm inte att dubbelklicka, sen när den startar, FÖLJ instruktionerna på skärmen när jag instalerar den står det invalid directory...ska jag byta ut en annan fil eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 när jag instalerar den står det invalid directory...ska jag byta ut en annan fil eller? Du måste installera den i din sa mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Du måste installera den i din sa mapp? tack för hjälpen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 tack för hjälpen!! Var du seriös? För isf np Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts