Voorhees93 Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Hej, när jag ska modda i GTA San Andreas på PC så ni vet i början när spelet laddar, så laddar det bara till ca 45%, och sen hakar det sig så man blir tvungen att starta om. Jag använder mig utav IMG Tool 2.0 och gör exakt efter anvisningar när det gäller moddning av bilar, men ändå så funkar det inte...Hjälp! Tack på förhand / Voorhes93 Redigerad 17 november, 2007 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Hej, när jag ska modda i GTA San Andreas på PC så ni vet i början när spelet laddar, så laddar det bara till ca 45%, och sen hakar det sig så man blir tvungen att starta om. Jag använder mig utav IMG Tool 2.0 och gör exakt efter anvisningar när det gäller moddning av bilar, men ändå så funkar det inte...Hjälp! Tack på förhand / Voorhes93 Då har det blivit fel under installationen av modden... Du får nog lov att installera om spelet och prova på nytt... Och ett tips när du ska installera bilar, använd GGMM (Gta Garage Mod Manager, tror jag att det heter ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 17 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Okej ska pröva på en annan bil och sen testa 'Gta Garage Mod Manager'...Tackar! / Voorhes93 Redigerad 17 november, 2007 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Okej ska pröva på en annan bil och sen testa 'Gta Garage Mod Manager'...Tackar! / Voorhes93 Hej Voorhes93, Jag kör med GTA Mod Installer: http://www.gtainside.com/download.php?do=c...04&orderBy= /Rasmus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 17 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Hej, jo jag har också testat SAMI men samma resultat där, fast där ladda det till exakt 50%. Jag håller på att försöka på nytt med IMG Tool 2.0 nu på ett annat vis ock se hur det går... / Voorhees Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Hej, när jag ska modda i GTA San Andreas på PC så ni vet i början när spelet laddar, så laddar det bara till ca 45%, och sen hakar det sig så man blir tvungen att starta om. Jag använder mig utav IMG Tool 2.0 och gör exakt efter anvisningar när det gäller moddning av bilar, men ändå så funkar det inte...Hjälp! Tack på förhand / Voorhes93 Du har möjligtvis inte 2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 17 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Jo det är 2.0 jag använder mig av. Nu har jag följt anvisningarna exakt efter den klistrade tråden men nån General Lee finns då inte i spelet som jag just konstaterat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Jo det är 2.0 jag använder mig av. Nu har jag följt anvisningarna exakt efter den klistrade tråden men nån General Lee finns då inte i spelet som jag just konstaterat... Du vet att du inte behöver skicka ett pm varenda gång du skriver? 2.0 går till 90% inte och modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 17 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Har just fått reda på att det är version 2.00 jag har. Har lust att ta självmord. Fyyyyfan......................... Redigerad 17 november, 2007 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Eftersom 2.0 var en jävlig uppfinning så skall du få länken till en saftig nergraderare: http://talidan.littlewhitey.net/gtasapatch.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts