Geten123 Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Min mic har ceppat ur totalt, jag har provat att spela in på ljudinspelaren, allt man hör är min musik jättelågt. Nån som har nåt tips på vad man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 CP!? :< Drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 CP!? :< Drivrutiner? Får prova att ominstallera mina ljudrutiner, annars blir det att tralla till OnOff och byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 (redigerad) Får prova att ominstallera mina ljudrutiner, annars blir det att tralla till OnOff och byta. Du har bara musiken du spelar? Inne i "ljud och ljudeneheter", om du sen klickar dig fram till mic, så kan du ändra volymen på micen, det är volymen för det som spelas in. Alltså du hör det du spelar in, om du förstår? Detta kan vara felet. =P Läste din fråga igen, så detta kanske inte löser det.. Men testa skadar ju inte. Edit: Vad jag menar är att du kan testa sänka volymen på den. Redigerad 16 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Öppna Play Control -> Alternativ -> Egenskaper -> Inspelning -> Se till att "What U Hear" är förkryssat om det inte redan är det -> Ok -> Kolla så att mikrofonalternativet är valt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts