Ace Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Tjena, jag har precis fått hem mitt Antec Sonata III Chassi, och jag har problem med mikrofoningången. Kommer upp en ruta när jag kopllar in micken, där jag väljer att det är en mikrofon jag har kopplat in, men detta funkar inte. Någon som kan veta vad problemet är? O.B.S; varken front eller bak-ingången funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Kopplat in fel sladd till moderkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 (redigerad) Noob-stämpel i pannan. Man skulle bara följa ljudkortets installationsguide. Redigerad 16 november, 2007 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts