Gof Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Installerade om XP nyss, sprang ut på nätet med IE6, gick till mozilla.org och laddade hem Firefox, nu när jag ska kolla runt lite i processorerna så ser jag det här meddelandet komma upp. Taskigt, . Borde inte vara någon inställning att ändra väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Det felet har bara hänt mig när jag har fått skit på datorn.. Nuförtiden så kopplar jag alltid ut nätverkssladden när jag installerar och lägger in brandvägg/antivirus från ett USB-minne innan jag kopplar in sladden igen Gör vad du vill men jag skulle göra så iaf.. Btw testa http://www.nanoscan.com/ (vill se om den sidan funkar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Gå in i regedit start->kör->regedit-> enter-> HKEY_CURRENT_USER\Software\M icrosoft\Windows\CurrentVers ion\Policies\System Samma sak hände mig och det där funkade finemang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts